Terug naar overzicht
---
Wij doen ons feest in het Kasteel van Zwijnaarde. Ik hou van historische gebouwen en had dus een sterke voorkeur voor kastelen en die dingen. Ik vind dat het een enorme presence geeft. Veel meer dan een gewone feestzaal... Het kost inderdaad wat meer, maar dat had ik er voor over. We besparen op andere dingen, maar hebben wel ons kasteel. De receptie kan doorgaan op de brug en zo. Precies een sprookjeshuwelijk, é.
Hallo Dorien,Wij trouwen in het Kasteel van Moerkerke. Qua prijs is het inderdaad ietwat duurder, maar toch valt dit al bij al nog mee hoor. Trouwen in een kasteel biedt toch dat tikkeltje meer... Neem gewoon eens inlichtingen bij die kastelen die je interesseren, dan kun je't allemaal een beetje beter inschatten.Veel plezier met de verdere voorbereidingen!Sofie
Hoi,Ik ben ook getrouwd in Kasteel D'Aertrycke in Torhout. Ik vond het schitterend om in een kasteel te kunnen trouwen. Ook héél leuk voor je foto's. Het was daar absoluut niet duurder dan elders. Een aanrader volgens mij!Groetjes,Ilse
Wij willen ook in een kasteel trouwwen, we hebben al een aantal kastelen bezocht en prijzen vergeleken met zalen op internet en we merken dat de prijs overal ongeveer hetzelfde was. Kasteel van Zwijnaarde was iets duurder dan de rest. Wij hebben Kasteel Coninxdonck, kasteel van Wippelgem en Carelshof bezocht. Carelshof lag van prijs véél lager zelfs.
HoiWij zijn getrouwd in kasteel Carelshof (Sint-Amandsberg bij Gent) en hadden van een stuk of 15 zalen prijs gevraagd. Bij deze 'feestzaal' was het de derde goedkoopste! We hadden ook prijs gevraagd van Kasteel van Saffelaere (in Zaffelaere-Lochristi) en dit was de 2de duurste...Dus je moet eens informeren naar prijzen is mijn raad! En in het kasteel Carelshof was alles op en top! We hebben er echt van genoten en het was ook héél lekker!Succes!VeorniekGetrouwd op 20 07 2007