Nu Online
Momenteel zijn er 103 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

geschenk ouders

  8-9-2007 20:58:00
Hallo,

wat geven jullie aan jullie ouders als bedanking.
Een foto met kader willen we nie geven omdat ze die beter zelf kunnen kiezen vinden we. Bloemen willen we ook nie echt.We gaan er zelf al genoeg krijgen denk ik zodat zij daar ook gaan kunnen van meegenieten.
IK ben dringend op zoek want wij trouwen 29sepember van dit jaar; DUS NIET MEER LANG!!!
khoop dat jullie veel tips voor mij hebben want ik weet het echt niet!!

Groetjes brenda

Brenda

Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 1027


Petra
29-9-2007
 Meld misbruik8-9-2007 21:44:39

Hey Brenda,

Dan zijn we met twee, ik weet het ook niet echt...en wij trouwen ook op 29/09 :-)
Waar trouwen jullie? Nog exact 21 dagen, maar eigenlijk nog 20 eh vanaf straks...
Mss kan je je bruidsboeket laten drogen en inkaderen voor je ouders?

Groetjes Petra



Olivia
4-5-2007
 Meld misbruik8-9-2007 23:22:06

Hallo, ik weet niet van waar je bent, maar in Mechelen is er een speciaalzaak van kaarsen "beauty candles" daar kan je mooie kaarsen laten maken met bv. BEDANKT, of een mooie tekst naar keuze. Groetjes!



vanessa
21-9-2007
 Meld misbruik9-9-2007 9:39:37

hoi
wij trouwen de 21ste september,over 12 dagen al amai de tijd vliegt voorbij,wij hebben voor de moeders een mooie kaars laten bedrukken en voor de vaders een speciale wijnfles in houder laten maken
groetjes
vanessa



Anneleen

 Meld misbruik9-9-2007 10:01:57

de neef van mijn vriend had een hele winkelkar vol etenswaren en andere huishoudbenodigheden. was wel zeer origineel vond ik

groetjes
Anneleen



Jennifer
15-9-2007
 Meld misbruik9-9-2007 12:30:52

Hoi,

Hier hetzelfde, we weten het ook niet echt. Bij ons in de familie is het de gewoonte dat je de mama's bloemen geeft, de vader eigenlijk niks, maar dat is ook zo zielig he :-)

Ik heb al bij andere huwelijken meegemaakt dat er bijvoorbeeld een reischeque van Neckermann wordt gegeven met daar een bepaald bedrag op, een weekendbon van weekendesk, wijn zoals hieronder al gezegd, een fotokader, ...

er zijn waarschijnlijk oneindig veel mogelijkheden, maar om er een leuke en 'blijvende' uit te halen dat is nog iets anders..
Dus wij zitten met hetzelfde probleem! En wij trouwen volgende week!

Groetjes en succes ermee,
Jennifer
(15/09/07)



Inge
27-9-2008
 Meld misbruik9-9-2007 12:46:33

Wij zijn van plan om ze een kleinkind te schenken! Dat lijkt ons een heel mooi geschenk...



valerie
7-6-2008
 Meld misbruik9-9-2007 13:51:11

Wij laten voor de vaders een glazen champagne emmer graveren met daarin een fles champagne pet zelfgemaakt etiket en voor de moeders een gegraveerde vaas met daarin een kopie van mijn bruidsboeket.

groetjes,

Valerie



Kelly
14-7-2007
 Meld misbruik9-9-2007 15:32:21

Hey,

Wij hebben voor onze ouders een fotoboekje gemaakt vanaf de geboorte tot de verloving. Nu krijgen ze nog een foto om daar bij in te plakken. Als we een huisje en een kindje hebben dan krijgen ze daar ook een foto van om daar nog bij in te plakken.
Hoop dat je er iets aan hebt.

Groetjes



Brenda

 Meld misbruik9-9-2007 16:52:42

Bedankt voor jullie reactes.We zijn er nog nie echt uit .We zullen dus nog eens goed moeten nadenken.Die kaars vinden we wel meuk .lmaar men zus is vorig jaar gertopuwd en geeft haar huwelijkskaars in het klein gegeven en een etentje .Dus kunnen we moeilijk het zelfde doen.

Petra we zijn van Damme.
komt er rap aan de 29ste hé .En nog zoveel te doen.

Brenda



katleen

 Meld misbruik9-9-2007 22:04:00

Dag Brenda,

Wat denk je van een ballonvlucht..

groetjes
Katleen



sabrina
27-10-2007
 Meld misbruik9-9-2007 23:30:07

's avonds op het feest speechen we,
het liedje van bedankt lieve ouders wordt gespeeld
er worden bloemen afgegeven
en er worden zo van die spiegelkaders afgegeven van schoonmoeder en schoonvader,
das ook allemaal ni echt origineel maar ja
en als we terug zijn van de huwelijksreis gaan we ze nog uitnodigen voor een etentje
groetjes sabrina



Marijke
1-9-2007
 Meld misbruik10-9-2007 12:36:03

Wij hebben in de kerk een bedankingsmoment voor de ouders gehouden en hebben dan ook bloemen afgegeven.
Achteraf hebben wij een mand cadeau gedaan met delicatessen, hangt er natuurlijk vanaf wat jullie ouders graag lusten (Italiaanse delicatessen, Mexicaanse, enzoverder)
Ik persoonlijk ben niet echt voor die traditionele geschenken (lees fotokader, kaars, e.d.)

Greetz,
Marijke



Tania
3-5-2008
 Meld misbruik10-9-2007 18:53:30

Hey,

Wij trouwen pas in mei, maar dat is nu één van de dingen die voor ons wel al ongeveer vastliggen. Als cadeau voor de ouders willen we een cadeaubon van go bongo voor een weekendje weg geven. Onze ouders zijn tot nu toe altijd heel steunend geweest, leven mee, sponseren, en we willen hen gewoon een ontspannen moment samen weg geven. Het zou kunnen dat we het nog op een andere manier doen (bv al iets vastleggen op voorhand ipv een bon), maar het weekendje staat wel vast. Er is wel niks "blijvend" dan (zoals bij een kader of aanverwanten), maar we denken dat zo een weekendje er van tussenuit ook wel een mooie en blijvende herinnering kan opleveren...

Groetjes,

Tania



Stephanie
20-6-2008
 Meld misbruik29-10-2007 15:12:10

Aan Vanessa: waar heb jij die wijnfles in houder laten maken, want dat lijkt mij wel een heel leuk cadeau.
Thanks,groetjes, Stephanie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...