Nu Online
Momenteel zijn er 128 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Het Godshuis Sint-Laureins

  8-9-2007 19:30:52
Is er iemand onlangs naar Het Godshuis geweest of heeft er zijn avondfeest gegeven? Ik zou graag eens weten hoe het er is sinds ze met een eigen kok werken.

Dank je wel!

Els
27-9-2008
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 827


klimaxs music

 Meld misbruik9-9-2007 8:14:22

Goeiedag met dj Christiaan hier. Ik heb er reeds een paar feesten gedraaid met de nieuwe keuken en kok. Ik kan je altijd wat meer info geven via 0474/663 420.



Marie
5-10-2008
 Meld misbruik9-9-2007 21:06:32

Ik heb al gehoord dat je eten er soms koud op je bord komt. De prijs zou ook vrij hoog liggen.



Nathalie
8-8-2008
 Meld misbruik10-9-2007 8:39:30

Beste Els,
Wij geven op 08-08-08 ons huwelijksfeest in het Godshuis. Ik heb ook al hier en daar gehoord dat er wat problemen met het eten zouden zijn waardoor ik nu al (onnodig?) begin te stressen.
Mocht je twijfelen kan je nog altijd de mogelijkheid bespreken om een externe caterer aan te stellen....
Véél succes!



Lies
27-10-2007
 Meld misbruik11-9-2007 13:55:26

Hey,

Wij trouwen ook in het Godshuis. We hadden ook van mensen gehoord dat er klachten waren over het eten (zoals koud eten op het bord), maar die hadden te maken met een van de vorige cateraars. Nu de nieuwe kok er is, hoor ik niets dan lof. Je kan de kok en zijn kookkunsten altijd eens leren kennen door op zondagvoormiddag te gaan lunchen.
We trouwen over een dikke maand dus daarna kan ik je altijd iets meer laten weten.

Groetjes

Lies
27 10 2007
bramenlies@gmail.com


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...