TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
L
26-6-2009
|
8-9-2007 12:56:28
oei klinkt niet zo gezellig!! k denk dat het beste is dat je kan doen,je er niet druk in te maken, want zou zonde zijn dat je je mooie dag laat verpesten door haar he!!
probeer je er boven te zetten en zorg er gewoon voor dat je je goed voelt in je vel! de mensen worden uitgenodigd naar jou bruiloft dus ze zullen echt wel weten wie de bruid is hoor!
|
|
wendy
8-3-2008
|
8-9-2007 15:53:12
NEGEREN
|
|
Annick
29-3-2008
|
8-9-2007 16:05:48
Inderdaad heel rottig!! Ik zou het er ook moeilijk mee hebben, maar langs de andere kant: je schoonzus is gewoon stikjaloers!! Laat haar gedrag jouw mooiste dag zeker niet vergallen!!
|
|
Soetkin
26-4-2008
|
8-9-2007 17:42:14
Mocht ik jou zijn, ik zou me op mijn trouwdag moeten in houden om niet "per ongeluk" met mijn glas rode wijn in de hand te struikelen terwijl ze in de buurt is....Een bordeaux kleedje is toch ook mooi, niet???
|
|
Natacha B
|
9-9-2007 8:47:01
Negeren lijkt me ook de beste oplossing, toch zeker niet laten merken dat al haar beslissingen je storen.
Als zij in een witte trouwjurk bijna op het toneel verschijnt, zullen veel gasten dat wsl overdreven vinden en zo gaat ze zich mss ook wel wat belachelijk maken ...
Die rode wijn zou ik niet aan haar kleed verspillen, en je verlaagt er jezelf eigenlijk ook maar mee ;)
Verklap vanaf nu mss ook niets meer, dan kan ze je niet voor zijn als ze niet weet wat je nog allemaal gaat doen?
Succes!
|
|
Sarah
7-7-2007
|
9-9-2007 13:26:13
Hallo,
ik begrijp helemaal hoe je je voelt. Ik heb ook zo een toffe schoonzus. De vrouw van mijn man zijn broer. Wij zijn nu wel reeds getrouwd. We hadden onze huwelijks dag anderhalfjaar op voorhand aan de dichtste familie meegedeeld. En wat raad je? Plot was ze zwanger van haar vierde. En wanneer moest ze bevallen? Een week voor onze trouw. Ik heb me daar ook enorm in opgejaagd. omdat ze ook zei dat ze het zo gepland had. Dus ook om onze dag in te pikken. Ik vond het ook zo erg dat ze ons zelf die dag niet gunde. Nu was ze bevallen voor onze trouw en heeft ze dat babytje van een week oud de hele dag meegesleurt tot 's morgens als het feest voor bij was. Maar, de aandacht heeft ze niet gekregen. Er heeft niemand naar haar omgekeken. Zelf de familie van mijn man niet. De mensen hebben mijn schoonbroer en haar zelf geen goeie dag geweenst. Dat zien we op de video. Wanneer iedereen aan tafel zit waren ze zelf hun toer bij iedereen aan het doen om goede dag te zeggen. Dus heeft zij gekregen wat ze ons wou aandoen. Want zij heeft zich die dag slecht gevoeld omdat ze geen aandacht kreeg. En dat zal bij jou ook wel zo zijn. De mensen hebben zulke slechte karakters als onze schoonzussen vlug door. En ze komen die dag allemaal voor het bruidspaar en niet voor de aanhangende familie als ik het zo mag noemen. Dus ik zou zeggen, maak er je niet te druk over. En doe alsof het je niet kan schelen. Ze zal net hetzelfde tegen komen als mijn schoonzus. Zij zal zich die dag rot voelen omdat toch JIJ de aandacht krijgt. Echt waar. Ik hoop dat ik je wat heb kunnen troosten. Maar ik weet hoe moeilijk het is. Maar geloof me. Die dag zal echt wel jouw dag zijn. En doe dan zoals ik, kijk jij dan maar eens met een grijns op je gezicht naar haar als je de openingsdans doet. Heb ik ook gedaan en het voelde zo goed!
Groetjes,
Sarah
|
|
Sarah
7-7-2007
|
9-9-2007 13:26:29
Hallo,
ik begrijp helemaal hoe je je voelt. Ik heb ook zo een toffe schoonzus. De vrouw van mijn man zijn broer. Wij zijn nu wel reeds getrouwd. We hadden onze huwelijks dag anderhalfjaar op voorhand aan de dichtste familie meegedeeld. En wat raad je? Plot was ze zwanger van haar vierde. En wanneer moest ze bevallen? Een week voor onze trouw. Ik heb me daar ook enorm in opgejaagd. omdat ze ook zei dat ze het zo gepland had. Dus ook om onze dag in te pikken. Ik vond het ook zo erg dat ze ons zelf die dag niet gunde. Nu was ze bevallen voor onze trouw en heeft ze dat babytje van een week oud de hele dag meegesleurt tot 's morgens als het feest voor bij was. Maar, de aandacht heeft ze niet gekregen. Er heeft niemand naar haar omgekeken. Zelf de familie van mijn man niet. De mensen hebben mijn schoonbroer en haar zelf geen goeie dag geweenst. Dat zien we op de video. Wanneer iedereen aan tafel zit waren ze zelf hun toer bij iedereen aan het doen om goede dag te zeggen. Dus heeft zij gekregen wat ze ons wou aandoen. Want zij heeft zich die dag slecht gevoeld omdat ze geen aandacht kreeg. En dat zal bij jou ook wel zo zijn. De mensen hebben zulke slechte karakters als onze schoonzussen vlug door. En ze komen die dag allemaal voor het bruidspaar en niet voor de aanhangende familie als ik het zo mag noemen. Dus ik zou zeggen, maak er je niet te druk over. En doe alsof het je niet kan schelen. Ze zal net hetzelfde tegen komen als mijn schoonzus. Zij zal zich die dag rot voelen omdat toch JIJ de aandacht krijgt. Echt waar. Ik hoop dat ik je wat heb kunnen troosten. Maar ik weet hoe moeilijk het is. Maar geloof me. Die dag zal echt wel jouw dag zijn. En doe dan zoals ik, kijk jij dan maar eens met een grijns op je gezicht naar haar als je de openingsdans doet. Heb ik ook gedaan en het voelde zo goed!
Groetjes,
Sarah
|
|
Eva
14-6-2008
|
9-9-2007 21:41:04
Hoi sara, Jou schoonzus lijkt mijn schoonzus wel. Ze zijn nu bezig om zwanger te worden en je gaat zien dat ze dan ook net moet gaan bevallen als wij trouwen. Volgens mij doet ze het er echt om. toen ik 3 maanden zwanger was van mijn dochter, was zij plots ook zwanger. Na 5 weken kreeg zij een miskraam ze heeft de rest van mijn zwangerschap geen woord meer tegen mij gezegd. zelfs als mijn dochter 5 maanden was. Is het de 1ste x dat ze haar eens heeft vastgenomen. Als zij nu zwanger is en ik moet haar zo behandelen als zij mij, dan kreeg ik meteen het deksel op mijn neus. Ach, veranderen zal ze toch niet doen. Zal er mij bij moeten neerleggen
|
|
Karlien
9-8-2009
|
10-9-2007 10:04:34
Schoonzussen lijken de plaats van schoonmoeders in te nemen; Mijn schoonzus is ook zo'n toffe. Op een kerstfeest heeft ze me al eens weggejaagd door de hond waar ik zo'n schrik van heb binnen te laten en op mij te laten springen. Op het laatste familiefeest was het enige dat ze tegen mij zei 'Karlien, zorg maar dat er op uw trouwfeest genoeg eten is hé'. Grr en dan moet ik zo iemand aan mijn suitetafel zetten. Ik ga er echt wel voor zorgen dat ik meekan als ze haar kledij voor de trouw gaat kopen, want zij is ook nog in staat iets wit te kopen.
Inderdaad niet te veel meer vertellen van je trouw, dan kan ze daarover al geen roet meer in het eten gooien.
toi toi,
Karlien
|
|
Griet
2-2-2008
|
17-9-2007 12:40:53
Misschien kleine tip. Vertel dat je een bordeaux jurk draagt, zij aapt je na en... probleem opgelost. Dit kan je ook met de rest doen, steeds het omgekeerde vertellen. Lol verzekerd, de gedachte alleen al! Je moet wel kunnen zwijgen naturlijk. Je toont ook dat je zo sterker staat en wie weet.. geeft ze het soms wel op. Succes meid!
|
|
Eva
14-6-2008
|
18-9-2007 20:56:17
Hallo Griet, Ja zij heeft de extentions toch al laten zetten die ik wou met mijn huwelijk. Nu ga ik zeggen dat ik toch van gedachte veranderd ben omdat ik het toch niet zo mooi vind. Eigenlijk wel smerig van mij hé. Hopelijk straft god niet meteen!!! Groetjes
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|