Nu Online
Momenteel zijn er 124 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@sarah huwelijksreislijst of andere reislustige bruidjes

  7-9-2007 22:03:35
dag sarah, wij hadden ook het idee van die huwelijkslijst in het reisbureau. Maar is dat wel praktisch? We hebben het idee om ongeveer 2 weken na de trouw op reis te vertrekken. Dus je betaald de reis, en je gasten betalen het dan nog eens... of zie ik dat verkeerd?
thanx

sarah
17-5-2008
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 515


sarah
30-6-2007
 Meld misbruik8-9-2007 21:01:45

nee, je ziet dit in dit geal totaal verkeerd.
wij hebben enkel een minimum voorschot gegeven aan het reisbureau voor onze trouw.
dde mensen storten dan gewoon het geen wat ze willen geven op de rekening van het reisbureau. en regelmatig krijg je een stand van zaken. dus het geen wat er uiteindelijk teveel is, krijg je gewoon terug gestort op je persoonlijke rekening.
bij ons in dit geval wat het 800€ teveel op de rekeninig en die gaan we nu gebruiken om in november nog een klein extra reisje temaken.
voor de drukte van de feestdagen erweer gaat aankomen.
als je nog vragen hebt. stel je ze maar.
groetjes


yorditje1@hotmail.com

sarah



Tania
3-5-2008
 Meld misbruik10-9-2007 8:20:57

Hey,

Wij gaan dit ook doen via Uniglobe. Eén van de komende weken gaan we eens langs voor meer informatie. We denken eraan onze reis al vroeger vast te leggen, om van extra vroegboekkortingen te genieten. Ik zal zeker eens vragen hoe het zit met dat voorschot en andere regelingen...

Groetjes,

Tania



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik10-9-2007 8:34:43

tegen ons hebben ze gezegd dat vb
je trouwt op 1 mei en je vertrekt op 14 mei, dan moet je reis al volledig betaald zijn op 1 april. 1 maand op voorhand dus.
Nu denk ik persoonlijk dat de mensen pas tegen eind april voor het cadeau gaan kijken...
Dus dan zou het er op neer komen, dat je dus eerst zelf alles betaald. Ik vind het wel een super leuk idee, omdat de mensen dan echt iets persoonlijk geven. Maar ik heb echt heel slechte ervaringen met onze geboortelijst gehad. Op onze babyborrel heb ik van 5 mensen te horen gekregen 'wat vond je van het geschenk?' Terwijl ik niks had gekregen... uiteindelijk als ik het dan bij de winkel vroeg, dan keken ze het wel na en kreeg ik het nog. En ik heb ook een keer gehad dat iemand een muziekmobiel had gekocht van 80 euro en hun naam hing aan een speeltje van 12 euro!!! Ook niet leuk...



Tania
3-5-2008
 Meld misbruik10-9-2007 19:00:59

Oei,

En bij welk reisbureau was dat? Ik had de indruk (van de uitleg op de site) dat je reis enkele dagen van tevoren volledig moest betaald zijn. Wij zouden bijna onmiddellijk na de trouw vertrekken, dus dat is dan wel van belang... Ik dacht nl dat Thomas Cook ook een formule had, anders kijken we eens bij hen rechtstreeks. Vond Uniglobe gemakkelijker omdat we meer keuze hadden in het aanbod (zowel Pegase, VIP selection, en nog andere maatschappijen).

Groetjes,

Tania



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik10-9-2007 21:02:33

dat was bij locusttravel. (keten van reisbureaus) Maar hier in onze buurt hadden ze het nog nooit gedaan. Blijkt iets te zijn dat beter werkt in steden.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums