Nu Online
Momenteel zijn er 183 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

16/08/2008

7-9-2007 17:45:36

Hallo iedereen,

Ik zie hier op het form veel bruidjes die trouwen in augustus 2008, maar heb er nog geen enkele gezien die op 16/08/2008 trouwen... .

Bij deze: zijn er nog bruidjes die op 16/08/2008 dé grote stap wagen?

groetjes
Marijke

Marijke
16-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 202

Kerry

Meld misbruik7-9-2007 18:43:04

Jaja hoor! Wij trouwen ook op 16/08/08.
Waar trouwen jullie?

groetjes

Kristien
16-8-2008
 Meld misbruik8-9-2007 12:04:37

Hoi!
Wij trouwen ook op 16/08/2008!
Wij zijn van Beveren - Waas.
Ik begin stilletjes aan al met regelen en plannen. De kerk, de feestzaal, de dj en de eerste pasbeurt voor de nieuwe bruidscollectie ligt al vast. We hebben natuurlijk nog ruim de tijd maar dat maakt het juist allemaal prettiger. Wie me wil mailen kan dit doen naar: kristienvanduyse@hotmail.com!
Veel plezier! Groetjes, Kristien

Sofie
16-8-2008
 Meld misbruik8-9-2007 12:26:37

Hey!

Wij trouwen ook op 16-08-08, in Berchem. Wij hebben ook al wat dingen vastgelegd: feestzaal, DJ, fotograaf, restaurant lunch bijna en we hebben al een eerste ontwerp van onze uitnodigingen. Ik wil geen trouwkleed, maar eerder een galakleed, dus daar ga ik tijdens de kerstvakantie op Tenerife voor kijken (mijn schoonmoeder kan aanpassingen maken indien nodig). Wij trouwen niet voor de kerk, dus dat is al wat minder te regelen!

Groetjes en veel plezier met de voorbereidingen!

Sofie

Marijke
16-8-2008
 Meld misbruik8-9-2007 14:16:08

Hoi,

Aan Kerry: wij trouwen in Zoutleeuw (Vlaams - Brabant).

Wij hebben het gemeentehuis, de feestzaal, fotograaf, vervoer en de liedjes van de mis al vastliggen.

Ben straks naar E&R in Beverlo geweest om de kaarten van de modeshow op te halen.

Jaja..., het begint stilaan 'af te korten', vooral om volop aan de voorbereidingen te beginnen.

Tof om te weten dat er nog koppels die dag trouwen!!!

groetjes en tot binnekort!!!!

Ine
16-8-2008
 Meld misbruik10-9-2007 11:23:58

Hey allemaal,

Wij trouwen ook op 16 augustus.

Bij ons ligt het gemeentehuis, de kerk, de zaal voor 's middags en de feestzaal voor 's avonds al vast. Vanavond ga ik mijn getuige vragen. Spannend!

Ik ben ook al naar de bruidsshow van Rembo Styling gaan kijken en heb al een kleedje in gedachten.

De volgende zaken die nu dringend moeten zijn de dj (niet makkelijk) en de fotograaf.

Veel plezier met de voorbereidingen!

Ine

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...