Nu Online
Momenteel zijn er 84 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwverslagje van 18.08.2007

  7-9-2007 13:57:44
Hey lieve bruidjes!

Ondertussen zijn wij al 20 dagen getrouwd (het gaat toch snel hé) maar doordat we direct na onze mooiste dag op huwelijksreis vertrokken, hadden jullie nog een verslagje te goed van mij hé!

Nadat ik - gezien de omstandigheden - redelijk goed geslapen heb ben ik om half zeven opgestaan en bij mijn ouders op hun bed gekropen voor een babbeltje te slaan, heel leuk moment was dat. Na een verkwikkende douche en licht ontbijt werd ik bij de schminkster en de kapster verwacht en toen werd het wel efkes spannend want dat was ewa uitgelopen en als klap op de vuurpijl ook nog af te rekenen met file, pfft toen had ik een serieuze stress-opstoot zenne! Eenmaal thuisgekomen stond de foto- en videograaf al paraat en kon ik eindelijk mijn droomtrouwjurk aandoen, en net op tijd want daar zag ik mijn ventje al toekomen. Nadat hij aangebeld had ging ik met een kloppend hartje de deur opendoen en dat was écht een onvergetelijk prachtig moment, we konden beiden geen woord zeggen van ontroering en aan de blik in zijn ogen zag ik dat ik qua trouwkleed een goeie keuze had gemaakt! Ook hij was prachtig in zijn kostuum, het zat hem als gegoten. Ik werd helemaal warm van binnen en dat gevoel is heel de dag gebleven. Nadat we een glaasje hebben gedronken was het tijd om richting stadhuis te vertrekken, dat ging allemaal vlotjes en in een paar minuten waren we man en vrouw! Aansluitend was de misviering en zoals we hadden verwacht was die heel emotioneel, op het moment dat we onze zelfgeschreven geloften moesten uitspreken ging het nog qua ontroering maar toen we onze ouders bedankten en er een spontaan applaus uitbrak in de kerk konden we onze tranen niet bedwingen en naar we gehoord hebben zijn er weinig ogen droog gebleven op dat moment. We hebben achteraf heel veel complimentjes gekregen op onze persoonlijke en ontroerende misviering en dat doet wel deugd, want tenslotte steek je daar toch een heleboel tijd in maar het was elke minuut waard!
Nadien zijn we gaan lunchen en was het tijd voor onze fotosessie, daar had ik op voorhand een beetje schrik van (vind dat ik altijd maar onnatuurlijk op foto's sta) maar dat was helemaal niet nodig. We hadden een fantastische fotograaf (Image Illustration uit Merelbeke) die ons meteen op het gemak stelde en die heel toffe ideeën had en de fotoshoot is in een heel losse en ontspannende sfeer verlopen. We hebben het resultaat nog niet gezien maar zijn natuurlijk wel nieuwsgierig, maar volgende week mogen we de proefdrukken gaan bekijken, joepie!

Nadien naar de feestzaal "Kasteel van Saffelaere" en daar stonden de eerste genodigdheden ons al op te wachten voor de 1ste receptie, ik herinner mij nog dat ik héél veel kusjes en handjes heb gegeven, veel complimentjes in ontvangst heb genomen en weinig gegeten en gedronken heb wegens geen tijd maar dat vond ik helemaal niet erg. De 2de receptie volgde naadloos op de eerste en de intrede in de feestzaal was gewoonweg fantastisch, een zoveelste kippenvelmoment die dag! We hebben niets dan lof en complimentjes gekregen over de keuze van onze feestzaal én de menu en het moet gezegd worden, alles was dan ook tot in de puntjes verzorgd, het deed werkelijk deugd om iedereen zo te zien genieten van al dat lekkers! De mensen van het Kasteel van Saffelaere zijn superprofessioneel en weten héél goed waar ze mee bezig zijn, een échte aanrader!
En zo'n dag vliegt gewoon voorbij want voor we het goed en wel beseften was het tijd voor onze openingsdans. We hadden gekozen voor "Lopen op het water" van Marco & Sita en hebben écht genoten van die dans, gewoon met ons tweetjes ons laten leiden door "ons liedje", schitterend! En nadien is het feest losgebarsten tot in de vroege uurtjes en heeft de dansvloer constant volgestaan!

Onze huwelijksnacht hebben we doorgebracht in de bruidssuite van het Kasteel en toen we 's middags aan de brunch zaten, drong het stilletjes tot ons door dat onze mooiste dag waar we zo naar hadden uitgekeken al voorbij was. Maar gelukkig hebben we de herinneringen en al die indrukken, de blije gezichten, de complimentjes over onze kledij, de spontaniteit van onze bruidskindje, de emoties, de bewonderende blikken, de vriendschap, ... we gaan ze allemaal koesteren ons hele leven lang!

Morgen krijgen we de DVD-registratie te zien van onze trouwdag en ik kijk er nu al naar uit om die dag helemaal opnieuw te beleven! Ik denk dat ik uit naam van vele bruidjes spreek als ik zeg dat ik die dag zo opnieuw zou willen overdoen!

Aan alle toekomstige bruidjes kan ik maar 1 ding zeggen: geniet met volle teugen van elk moment van jullie dag want hij is zo vlug voorbij... Er is geen reden om je zenuwachtig te maken, genieten is de boodschap!

Sorry dat het zo'n lang verslagje is geworden maar ik geraak er maar niet over uitverteld...

Ik kom zeker nog terug op dit forum om andere bruidjes eventueel advies te geven want ik heb hier ook veel tips uitgehaald, bedankt iedereen hiervoor!!! Het is ondertussen bijna een (gezonde) verslaving geworden!

Vele groetjes, Ilse
(al 20 daagjes mevrouw De Clerck)

ilse
18-8-2007
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1092


Patricia
28-6-2008
 Meld misbruik7-9-2007 15:30:10

Allereerst: proficiat mevrouw De Clerck!
Als ik dat zo lees, moet dat inderdaad een prachtige dag zijn geweest!

Ik las ook dat jullie een zeer persoonlijke mis hadden. Zou ik je misboekje eens mogen inkijken, zodat ik een idee krijg. Wij trouwen namelijk pas op 28/06/2008. maar je kan niet op tijd beginnen hé.
Mijn email is patricia.goetschalckx@admin.provant.be.

Alvast bedankt!

Groetjes



Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik7-9-2007 15:45:17

goh, dit klinkt zo leuk... bij ons is het nog 8 dagen en dan is het zover...
Geniet er nog maar volop van na!
Groetjes
Caroline
15/09/07



Kim
2-5-2008
 Meld misbruik7-9-2007 15:51:27

Van harte gefeliciteerd!
Hopelijk zijn het knalfoto's geworden :).
Bij ons is het nog 8 maanden... lijkt nog een eeuwigheid!!
groetjes
Kim



Karlien
9-8-2009
 Meld misbruik7-9-2007 17:47:32

Hey Ilse,

t Juist heel tof dat je zo'n lang verslag schrijft, dan doet ons alleen maar meer dromen. Zoals je het beschrijft, ik zie het al helemaal voor me.
Net zoals Patricia zou ik je misboekje wel eens willen zien, ik wil ook iets persoonlijks ineensteken en daar kan ik wel wat inspiratie voor gebruiken. Zou je het dus naar mij ook kunnen doorsturen (karlien.buelens@gmail.com)?

Geniet nog wat na!

Groetjes,

Karlien
9/8/8



Leentje
9-5-2009
 Meld misbruik7-9-2007 19:04:57

Proficiat Ilse!
Ik heb ondertussen jullie fotograaf eens 'gegoogled', lijkt mij inderdaad een goede fotograaf met orginele ideeën, die de gave heeft op mensen op een natuurlijke manier te fotograferen. Mag ik vragen of zijn prijzen net zo goed zijn?

Groetjes,
Leentje



Wendy
5-9-2008
 Meld misbruik7-9-2007 22:38:51

Lieve Ilse,

Een dikke proficiat om te beginnen. Moest een traantje wegpinken bij jouw verslagje. Fijn dat het zo lang was om te lezen. Doet ons inderdaad dromen!!! Wij trouwen 13 september 2008, maar ik heb eventueel dezelfde vraag als andere bruidsgenootjes hier. Zou je mij ook je misboekje eens kunnen doormailen?? Wat inspiratie opdoen kan nooit kwaad he!! Mijn mailadres is wendydessers@msn.com.
Alvast heel erg bedankt!!!
Wendy



Mieke

 Meld misbruik8-9-2007 19:25:17

Proficiat, Ilse! Als ik je verslagje lees, kan ik al bijna niet meer wachten tot het mijn grote dag is. Zou je jouw misboekje ook eens naar mij kunnen doorsturen aub? mieke_vansieleghem@hotmail.com

Merci'kes!

Mieke




ilse
18-8-2007
 Meld misbruik10-9-2007 14:23:59

Hallo bruidjes-in-spe

Ik heb zonet naar jullie ons trouwmisboekje doorgemaild. Hopen vinden jullie er een beetje inspiratie in, wij hebben alvast heel veel complimentjes gehad over onze trouwmis, zelfs van onze pastoor!

@Leentje: ik kan onze fotograaf aan iedereen aanraden, mijn man en ik voelden ons direct op ons gemak bij hem. Het feit dat je bij hem thuis mag gaan maakt het contact direct al veel persoonlijker en losser en het klikte gewoon en dat vonden wij heel belangrijk, we hebben hem dan ook meteen vastgelegd en geen andere fotografen meer aangedaan. Dus écht vergelijke qua prijzen kunnen we niet, maar wij moeten € 1000 betalen en in ruil daarvoor krijgen we een supergroot album (50 cm als hij opengeslagen ligt) en is hij foto's komen nemen van 's morgens vroeg (voorbereiding bruid) tot na de eerste receptie. Als ik het mij goed herinner heeft hij verschillende prijzen en soort albums, maar eens vrijblijvend contact opnemen kan nooit kwaad hé. Hij is ook écht begaan met zijn koppeltjes want hij was op voorhand op eigen houtje eens onze fotolocatie gaan bekijken om te zien waar en hoe hij het leukste foto's kon gaan nemen.

Hopelijk heb ik jullie een beetje kunnen verderhelpen!
Groetjes en nog veel succes met de voorbereidingen, Ilse
(al 23 dagen mevrouw De Clerck)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info