Nu Online
Momenteel zijn er 58 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

suitekledij

  6-9-2007 13:29:39
hoi iedereen, ik trouw op 07.06.2008 en wij zijn stilletjes bezig met de voorbereidingen.
nu zijn we beland bij de kledij voor de suite die wij willen huren. voor de mannen is dit geen probleem vindt ik winkels genoeg maar voor de vrouwen ligt dit wat anders.
heeft er iemand adressen waar ze suitekledij verhuren liefst ergens in de regio van antwerpen.
dank bij voorbaat.
groetjes sandy

sandy

Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 505


Christel
30-6-2007
 Meld misbruik6-9-2007 15:05:56

dag Sandy

Ik dacht dat er maar één of twee adressen zijn waar ze dat doen.
Bij Farah Love in Zwijndrecht kan je terecht, ik heb er wel zelf geen ervaring mee.
www.farahlove.be

veel succes
christel
getrouwd op 16 juni



Sylvie

 Meld misbruik6-9-2007 15:53:03

Hey Sandy,

K denk niet dat je er zoveel gaat vinden waar ze dit verhuren,
k heb er nog ééntje gevonden maar die is wel
in Leuven.
Hun website is: http://ceremony-shop.telenet.be/

Groetjes,

Sylvie




Sofie

 Meld misbruik6-9-2007 15:53:08

Zoals Christel schrijft zijn er inderdaad maar een aantal winkels die dit doen. Bij Scarpellini in Oostende verhuren ze ook kledij voor dames (www.scarpellini.be ). Zeer veel keuze was er evenwel niet. Een deel komt duidelijk uit 'oudere' collecties. Wij gingen er eens kijken voor eventueel mijn schoonmoeder en -zussen. Maar hebben eigenlijk niet echt ons ding gevonden. uiteindelijk hebben we toch voor het kopen van kledij gekozen.

Ik dacht dat er in Leuven ook een winkel was die een aantal type kleedjes verhuurt bvb voor galabals. Die prijzen vallen ook nog mee. Maar voor ons is Leuven te ver. De naam weet ik niet meer.

In de 'betere' boetieks kan je vaak ook stijlvolle dingen kopen die meestal minder kosten dan echte suitekledij. Veel hangt af van wat jullie smaak is natuurlijk.

Veel succes!



sandy

 Meld misbruik6-9-2007 21:22:12

dank je wel voor jullie reactie's


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...