Nu Online
Momenteel zijn er 66 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouw 22/09/2007

  6-9-2007 9:39:34
Heyhey,

Wie trouwt er nog op 22/09 en wat moeten jullie zoal nog doen? Nu begint het vlug dichterbij te komen hé! Ik kan niet wachten tot het zover is.

Groetjes,
Katrien

Katrien
22-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 691


sandra
22-9-2007
 Meld misbruik6-9-2007 10:23:42

Hey Katrien,

onze grote dag is ook de 22ste!!
ik heb de 15e mijn vrijgezellendag ook nog, spannend!
Wij moeten nog de misboekjes afdrukken en inbinden, en nog ens een keertje samenkomen met de ceremoniemeester. Dan de dag voor de trouw zelf moeten we nog zorgen voor de tafelindeling, omwille van allerlei redenen kunnen we dat die dag pas doen, dat baart me wel een beetje zorgen maar het zal allemaal wel lukken zeker!
Hoop dat het een prachtige dag wordt! ik tel met je meer af :-)
Sandra



jessy
22-9-2007
 Meld misbruik6-9-2007 11:19:14

wij trouwen ook dan van waar zijn jullie ?
en ik heb ook de15de mijn vrijgezellendag mijn as heeft hem nu zaterdag .
ohh ik krijg echt al zenuwen.



Mieke
22-9-2007
 Meld misbruik6-9-2007 12:06:50

wij trouwen dan ook!

wij hebben onze vrijgezelle eind augustus gedaan. was wel gezellig. nog de laatste dingen aant regelen, ma echte kleine dingen, onze visa nog gaan halen en mijn kleed ophalen. ben proefschmink gaan doen,... alle dat loopt allemaal vlot.

ik begin er ook echt naar uit te kijken, nog 2 weken zie

Mieke
22/09/07



Judith
22-9-2007
 Meld misbruik6-9-2007 12:31:59

Wij trouwen ook op 22 september. Begint inderdaad op te schieten. Wij hoeven niet zo heel veel meer te doen. Alleen nog een receptieboek halen en wat andere kleine dingetjes. Mijn jurk ga ik 14 september ophalen, dan heb ik ook mijn proefmake-up en proefkapsel.
Verder moeten we de planning nog doornemen met onze fotograaf en de muziek die in de mis gespeeld moet worden doorgeven aan ons duo.

En natuurlijk duimen voor goed weer!

Judith



Mieke
22-9-2007
 Meld misbruik6-9-2007 13:56:29

Hey, hier nog een Mieke die trouwt op 22/9!!! De spanning begint een beetje te komen. Volgende week nog naar feestzaal om tafelindeling te overlopen, morgen laatste afspraak fotograaf. Bloemen, kerk, ringen, vervoer, misboekjes... geregeld. Kan ook niet wachten tot het daar is. allemaal een heel leuke dag alvast en duimen voor beetje mooi weer.
Mieke



sandra
22-9-2007
 Meld misbruik6-9-2007 15:06:49

nu ben ik toch ook erg nieuwsgierig geworden vanwaar jullie zijn dan! (misschien dat we ons wel zien die dag ofzo :-) )
ikzelf ben van limburg...



jessy
22-9-2007
 Meld misbruik6-9-2007 15:36:43

ik ben van deurne (antwerpen)

groetjes jessy
22/09/2007



jessy
22-9-2007
 Meld misbruik6-9-2007 15:37:00

ik ben van deurne (antwerpen)

groetjes jessy
22/09/2007



Anne
21-9-2007
 Meld misbruik6-9-2007 16:25:54

Hallo,

Hier een bruid van de 21ste, dus een dagje eerder. Bij ons is ook al heel veel geregeld, nog enkele naamkaartjes maken, er zijn nog mensen bijgekomen, proefkapsel was vandaag en morgen ga ik voor mijn 1ste pasbeurt voor mijn trouwkleed, ehhh ja, dat was lang wachten tot ze binnen was en eindelijk ga ik ze zien. Voor de rest nog alles nagaan met de zaaluitbaters en dat zou het moeten zijn.
Hopend op goed weer hé, heb er besteld maar tja hihi
Groetjes en genieten zou ik zeggen
Anne



peggy
22-9-2007
 Meld misbruik6-9-2007 16:26:09

Hoi ,

Ik trouw ook op 22 september.Zaterdag gaan we onze tafelschikking vast leggen, volgende week nog eens langs de pastoor en de snoepzakjes ga ik een paar dagen ervoor maken.Voor de rest zijn we zogoed als rond :-)Alleen het weer steekt me voor de moment wa tegen :s maar daar kunnen we niks aan verhelpen hé :-).Eergisteren had ik een koortsblaas seg hopelijk is hij weg binne 14 dagen hoor, menselief zou geen zicht zijn, ik kon wel janken haha.K'begin toch al een beetje zenuwachtig te worden hoor:-)
Ik ben afkomstig van Ekeren bij antwerpen.
Ik wens iedereen een fijne dag toegewenst, en geef er een ferme lap hé op jullie trouwdag :-)

Groetjes Peggy
22/09/07



Katrien
22-9-2007
 Meld misbruik6-9-2007 17:16:04

Hey,
22 september komt vlug dichterbij, en we moeten nog het één en ander doen. De tafelschikking, de misboekjes samenbinden en de bedankjes in elkaar steken. Zaterdag ga ik mijn kleed normaal gaan afhalen, na nog een finale pasbeurt en vanaf zaterdagmiddag is het vrijgezellendag. Mijn vriend wordt ergens na twee uur afgehaald en mijn vriedinnen komen normaal ook ergens rond dat uur om mij. Volgende week zaterdag hebben we schieting en dan komt het echt wel serieus dichterbij. Ik zie er gigantisch naar uit!

Groetjes,
Katrien


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...