Nu Online
Momenteel zijn er 131 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

DJ Hof Van Nazareth

6-9-2007 9:03:42
Hallo, wij trouwen volgend jaar in de zaal Hof van nazareth in lier. Heeft er iemand ervaring met de huis dj? of welke dj raden jullie aan?

groetjes

katrien

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 426

Sara
30-6-2012
 Meld misbruik6-9-2007 11:45:46

Ben hier 2 jaar geleden naar trouwfeest geweest van een vriendin en op de zaal valt niets aan te merken. Heel mooie zaal en een prima bediening, ook het eten is om je vingers van af te likken.

Veel plezier!

vicky
29-3-2012
 Meld misbruik6-9-2007 12:48:18

Hoi,
Die dj is redelijk goed( als het nog dezelfde is van een paar jaar geleden. Ik heb daar gewerkt qua bediening en alles gebeurd er correct...Als je nog vragen hebt, let me know

katrien

Meld misbruik6-9-2007 14:44:51

de feestjes die de mensen met de huis DJ deden, duurden deze lang of niet? Ik wil een super lang en bangelijk feest en heb schrik dat de DJ niet goed genoeg is. Is hij oud of jong? Waren er andere of betere DJ's die je ons kan aanbevelen?

Welke formules van eten zijn er het meeste in trek of welke raad je ons af of aan?

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...