Nu Online
Momenteel zijn er 133 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis

  6-9-2007 8:13:04
Hallo iedereen,

Wij trouwen op 3 mei volgend jaar, en zijn een beetje vroeg aan het rondkijken voor de huwelijksreis. We hadden tevoren al wat rondgesnuffeld, zodat we een idee gingen naar waar het ergens zou gaan, nu willen we echt iets uitwerken. Heeft er iemand ervaring met Griekenland, en dan meer bepaald met de combinaties Athene-Santorini of Myconos-Santorini? Wie reist(de) er met Pegase of VIP-selection? Omdat we ook begin mei op reis gaan, vallen de prijzen nog goed mee (zeker als je in bepaalde hotels nog een flinke korting krijgt), we willen het wel binnen de 1800 euro pp houden voor twee weken. Zijn er nog mensen die in dezelfde periode een reis naar Griekenland hebben gemaakt? Is het weer daar dan al wat te doen?

Veel vragen :), ik hoop gewoon hier ook nog wat extra info te vinden van jullie...

Veel groetjes,

Tania

Tania
3-5-2008
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 409


LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik6-9-2007 8:25:14

hoi wij zijn 2 jaar geleden op reis gegaan met pegase naar kreta naar agios nikolais in sint nicalas bay. enorm mooi en klassevol hotel, geen joelende kinderen en dwaze strandanimatie maar rust en genieten van het lekkere eten en natuur.ik kan het je hotel echt aanraden



Inge
14-6-2008
 Meld misbruik6-9-2007 9:43:16

We zijn dit jaar met VIP selection naar Fuerteventura geweest (hotel Grand Occidental, in de Royal Club, all-in) en dat was echt wel al af dus we zoeken ook voor onze huwelijksreis met VIP te boeken. We denken momenteel aan Mauritius..



Anneleen

 Meld misbruik6-9-2007 11:18:18

Ik ben geen griekenland kenner, maar ik zou toch eens meer inlichtingen vragen over myconos? want myconos staat bekend voor het holebi-nachtleven en als je op huwelijksreis gaat, wil je misschien toch een rustige vakantie?
Wij zijn dit jaar naar egypte geweest in een vip-selection hotel, is heel goed meegevallen, zeer goede service ook aan boord van het vliegtuig. Wij gaan waarschijnlijk aruba als huwelijksreis doen, ook met vipselection. Het weer is er zeer goed te doen, in griekenland dan, mijn vriend zijn neef gaat elk jaar rond mei naar griekenland en die hebben toch elk jaar rond de 30 graden, alleen dit jaar een beetje bewolking.



Marita
17-5-2009
 Meld misbruik6-9-2007 13:10:54

Hey Tania,

Wij zijn 2 jaar geleden naar de Griekse eilanden geweest. Eerst een paar dagen Myconos, dan Santorini en dan een week Kreta. Was echt heel mooi. En van temperatuur ideaal. In Myconos was er wel veel wind, maar dat hinderde ons niet. Myconos is inderdaad een holebi eiland, maar omdat je in mei gaat, merk je daar niets van, is vooral in hoofdseizoen en de prijzen vallen dan ook nnog goed mee. Let wel, myconos is maar een klein eilandje, op 10 min met taxi ben je naar het centrum van het eiland. Maar echt wel heel mooi. Santorini is ook de moeite, zeker de zonsondergang. Echt ideaal voor een huwelijksreis vind ik.

groetjes



Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik24-11-2007 11:50:19

Hey, ik ben dit jaar in augustus eerst 3 dagen in Athene geweest en dan hebben we de boot genomen naar Rhodos. Daar zijn we dan nog 10 dagen gebleven. Het was een prachtige reis! Ik had op voorhand heel veel opgezocht over Athene (wat te bezoeken, welke restaurantjes goed zijn e.d.) en dat was echt wel nodig wil je veel gezien hebben op 3 dagen tijd. Wij bleven in hotel Metropolitan (5*). Dit hotel heeft een zwembad op het dak, langs de ene kant zie je de zee en langs de andere kant de Acropolis. Echt heel mooi! Daarna hebben we de ferryboot genomen naar Rhodos (was heel romantisch zo 's avonds de zonsondergang op de zee te zien). We zijn dan nog 10 dagen gebleven in hotel Rhodos Palladium (5*). We betaalden denk ik € 1700 per persoon voor die twee weken (hotel Athene was wel enkel ontbijt en hotel Rhodos half pension). Voor meer info mag je me altijd mailen: babuh9@hotmail.com. Ik kan je ook de website met foto's tonen mocht je dat willen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums