Terug naar overzicht
Heyamaai, begint spannend te worden zeker??T is vooral toch belangrijk of jullie er zich goed bij voelen, bij jullie openingsdans. Betekent dat lied iets voor jullie, want uiteindelijk is dat gewoon jullie moment van de avond he!! dus no worries wat anderen ervan denken, voelen julie zich goed bij de muziek keuze, en bij dat nummer, dat is toch echt wel t enige dat telt!succes en geniet ervan!!
Hey,Als clouseau-"fan" vind ik het een fantastische keuze! Mooie tekst é!Ikzelf wil mijn partner overtuigen om "You are the reason" van Sarah en Koen te nemen als openingsdans. Geniet ervan é!GroetjesKelly
ik ben een hele hevige clouseau-fan, bijna verslaafd zelfsonze openingsdans wordt ook You're the reasonclouseau was te voorspelbaar, maar ik wil toch koen horen op deze mooie dag :-)
sorry, nog vergetennobelprijs vind ik een hele mooie keuze !!!jij begrijpt wie ik ben ....
Mmm, ik vind zoiets heel persoonlijks.Wij hebben geen openingsdans, want we doen geen avondfeest. In begin hadden we dit wel in gedachten en toen was onze openingsdans "Into my arms" van Nick Cave. Maar je ziet, we zijn niet zo traditioneel ingesteld. Iedereen het zijne. Als dat een liedje is wat zegt hoe je voelt, en dat is voor beiden zo: gaan ervoor zou ik zeggen!