Nu Online
Momenteel zijn er 237 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksdag

5-9-2007 8:23:37
hoi meiden,
zijn er nog koppels die op 3 mei '08 trouwen? En, hoever staan jullie al? Het is nog 8 maandjes, dus het begint toch een beetje in te korten hé...
Wanneer gaan jullie voor je bruidsjurk? Ik heb een afspraak op 22 september om al eens te gaan passen. Hebben jullie al gedacht aan tafelversiering?
Allé, veel succes met de voorbereidingen!!
Groetjes, nouche

Nanouchka
3-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 222

petra

Meld misbruik5-9-2007 8:40:50

Hallo
Wij trouwen 2 weekjes later op 17 mei 2008.
Het begint inderdaad in te korten.
Onze zaal staat vast, DJ, stadhuis,kerk, fotograaf. We hebben een fotolocatie gevonden. Mijn misboekje is voor 70 % af. Enkel nog de liedjes.
Mijn Trouwjurk heb ik in de solden gekocht bij Linea Raffaeli in Brugge. We zijn ook al aan het kijken voor onze reis naar Jamaica. Maar dat legen we pas vast na januari.
Wanneer kijken jullie voor de uitnodigingen (wanneer kiezen jullie wat je wilt?) en wanneer kiezen jullie de ringen?
succes met de voorbereidingen.
groetjes
petra

Kim
2-5-2008
 Meld misbruik5-9-2007 8:59:42

Hallo Nanouchka,

wij trouwen 2 mei 2008. Ik vind dat het precies nog een eeuwigheid is... :)
Wij hebben al zaal, fotograaf, ceremoniemeester, moreel consulente,kapster/visagiste, DJ, stadhuis, fotolocatie, bijna het bruidskleed (moet nog kiezen - je moet hier toch wel 8 à 6 maanden op voorhand mee zijn blijkbaar), idee'tjes voor de viering maar verder zijn wij nog niet geraakt. Ik vind de voorbereidingen wel zalig om te doen!

Hallo Petra,

Ik denk dat wij pas in januari voor de uitnodigingen gan beginnen kijken, is dit te laat?? Voor de ringen gaan wij begin oktober beginnen rondkijken.

Ook van mij veel succes én plezier met de voorbereidingen.

Groetjes
Kim

Natacha B

Meld misbruik5-9-2007 9:10:43

Wij trouwen op 16 mei 2008. De feestzaal, traiteur, DJ, fotograaf en fotolocatie is al geregeld.
Momenteel zijn we aan het kijken voor uitnodigingen (zelf ontwerpen) en brainstorm ik zowat over gastenboek, tafelnamen etc.
We zien al veel voor ogen, maar nu is het nog even wachten tot we er mogen aan beginnen. Ik wil mijn ideetje nu nog niet helemaal gaan uitwerken, omdat ik mss later op nog iets beters stoor, en daar sta ik dan met mijn reeds afgewerkte zaken én omdat ik de laatste maanden ook bezig wil zijn, want alles té vroeg klaar is, zal ik mij 'vervelen' ... ik vind ook dat het allemaal nog zo ver is en k verlang al tot januari, wanneer het allemaal wel sneller zal naderen :)

Hij heeft met op 17 mei gevraagd, dus bijna een jaar voorbereiding (zonder kerkelijk huwelijk en chique kleed) en t zou zeker niet langer mogen zijn :)

Kledij kijk in december - januari en ringen ook in januari denk ik.

Cathy
24-5-2008
 Meld misbruik5-9-2007 9:54:34

Hey!

wij trouwen op 24 mei, en hebben eigenlijk nog alleen maar de kerk en twee opties op een zaal, waarvan we de knoop dit weekend doorhakken. Ik ben dan ook zondag pas gevraagd! Ik ben er zeker van dat je dus nog tijd genoeg hebt :)
Deze maand wil ik de DJ & fotograaf nog vastleggen, en dan rustig de plechitigheid voorbereiden (mis/kleuren tafelversiering e.d.). Mijn jurk is pas voor december want ik ben nog een paar kilotjes aant kwijt geraken ;)

Ilse
17-5-2008
 Meld misbruik5-9-2007 10:45:11

hallo ,

Wij trouwen op 14 en 17mei. De kerk en onze zaal (menu en gastelijst ook) ligt vast, de Dj bijna... Op 30 oktober gaan we in ondertrouw en ik heb al 2afspraken om kleedjes te passen op 10november. We zijn nog volop op zoek naar een fotograaf, maar vind het echt aartsmoeilijk... we willen er best wat geld aan uitgeven,maar hebben nog steeds niemand gevonden die volledig aan onze wensen kan voldoen( misschien zijn we wel te veeleisend :-) ). Over alle andere zaken hebben we al ideetjes, dus dat komt ook in orde... De tafelversiering gaan wij heel sober houden, wordt trouwens gedaan door de zaal (in samenspraak met ons). Ik ben ook aan het uitkijken naar december -januari wanneer het allemaal wat in een stroomversnelling kan komen, wil nog niet teveel doen nu, want vrees dat het aftellen echt te lang wordt als alles nu al klaar is.

veel succes nog !

Groetjes,

Ilse
17 mei 2008

Sofie
3-5-2008
 Meld misbruik5-9-2007 11:20:58

Goh, leuk te lezen dat jullie ook op 3 mei 08 trouwen. Wij hebben vooral veel ideeën, maar hebben nog niets 100% vastgelegd. Ceremoniemeester en traiteur is in orde, gemeente ook, kerk lukt ook, nu nog uitkijken naar goede offertes voor een feesttent, we houden ons feest immers in de (hele grote) tuin van onze grootouders. 'k Heb wat last om een goede fotograaf en videograaf te vinden die geen torenhoge prijzen vragen voor iets van kwaliteit. En voor de rest, alle details en leuke ideeën op een rijtje zetten. 'k Zie mei nog heel veraf eigenlijk :) Vele groetjes en 't beste bij jullie voorbereidingen! Laat af en toe iets horen hé. Sofie sofie_page@hotmail.com

Katia
10-5-2008
 Meld misbruik6-9-2007 14:32:44

Nanouchka,
wij trouwen de week nadien op 10 mei.
Ondertussen ligt er al een heleboel vast : zaal, fotograaf, dj en mijn kleedje, schoenen zijn ook al gekozen. Dus er rest mij eigenlijk niet veel meer. Het ligt als het ware wat stil nu. Ik hou mij dus vooral bezig nu met onze bruiloftsite : www.filip-katia.bruiloftsite.nl
In januari starten dan eigenlijk de echte voorbereidingen : uitnodigingen maken, menu's kiezen, kledij voor de kindjes zoeken... Het is nu rustig en daardoor lijkt het eindeloos lang nog. Ik denk dat ik best nog wat geniet van de rust en van mijn centjes die we nog staan hebben lol.

Katia

Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik8-9-2007 17:52:09

Wij trouwen waarschijnlijk ook op 3 mei. "Waarschijnlijk" omdat er eigenlijk nog niets defintief is vastgelegd. We hebben nog maar een 21 dagen terug besloten om te trouwen. Wel hebben we al twee opties op feestzalen en dat is wel nodig want blijkbaar al niet meer zoveel keuze. Volgende donderdag ga ik op jurkenjacht met de mama en één van mijn zussen (die nu nog niet weet wat ik bedoelde met de uitnodiging om een dagje te gaan shoppen).

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...