Terug naar overzicht
Hallo,Mijn vriend/verloofde wilde één ding kiezen en dat waren de tafelnamen. Nu hebben wij dus allemaal namen van gitaristen (hij is zelf gitarist). Ik kan daar perfect mee leven. Dan ben je toch een beetje origineel.Bij mijn zus was het hetzelfde liedje. Mijn schoonbroer wilde ook beslissen en hij heeft voetbalstadia over heel de wereld gekozen. En zowel haar huwelijk als het mijne is klassiek.Een vriendin van mij had allemaal liedjes. Dan kreeg je een kaartje als je binnenkwam en dan werden de liedjes gespeeld als je naar je tafel moest. Wij hadden het Friends liedje. Als geschenkje op het einde van het feest geven wij een DVD waarop onze openingsdans staat met foto's van onze tijd samen. Kost niets en is lekker makkelijk.GroetjesEls
wij zijn onlangs in een restaurant iets gaan eten. en in de feestzaal ernaast begon er net een trouwfeest.heb effe aan de deur staan luistervinken.kweetet tis onbeleefd maar ik kreeg heimwee naar men eigen feest die de week ervoor plaatshad :$en ik hoorde net dat de gasten aan tafel mochten.zij hadden hun tafels naar landen genoemd en dan liedjes laten draaien die van dat land afkomstig waren.bv : de vogeltjesdans --> belgie de zorba --> griekenland heb je even voor mij --> nederland het engelse voetballied ( word telkens gespeeld voor manchester united maar ik ken de titel niet) --> engeland pour un flirt --> frankrijkenzoverder. misschien kun je de tafels ook naar snoepjes noemen. of in verband met de zee.. bv zeester, zeemeeuw, zeepaardje... maar dan moet je eigenlijk met foto's werken denk ik . ik vond de landen met de muziekjes echt de max. en ik hoorde direct dat de ambiance er daar al goed inzat.want ze begonnen spontaan al dansend zich naar hun tafel te begeven.hopelijk ben je er wat meegroetjes debbie 10-08-07