Nu Online
Momenteel zijn er 253 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwen voor de wet in Ninove

3-9-2007 14:30:41
Hallo!

Wij trouwen op 15 februari 2008 in Ninove.
Zijn er nog mensen die daar getrouwd zijn? Hoe is de sfeer?

Liesje
15-2-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 297

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik3-9-2007 17:23:58

Hey,

Wij zijn daar dit jaar getrouwd.
Tja, sfeer...

De ambtenaar leest alles voor en maakte wel een grapje bij het overhandigen van het trouwboekje maar voor de rest is daar niet veel sfeer aan.
Na de trouw krijg je een glaasje witte wijn met wat chips (mag wel voor 250 e) en komt hij een praatje met je slaan.

Groetjes, Sissi
(100 dagen getrouwd)

Liesje
15-2-2008
 Meld misbruik3-9-2007 20:47:53

250 euro?
allo kroket!
We hebben het nog niet vastgelegd, dus ik wist het niet. Dat is wel veel he? Hoeveel is dat in andere gemeentes eigenlijk?

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik4-9-2007 9:14:50

Hey,

250 e is voor de zaterdag.
Andere dagen is het minder (100 of 150 e, ik weet het niet meer precies).

De prijzen verschillen enorm per gemeente. Van 5 e tot 300 e. Heel oneerlijk want je kan dat niet kiezen. Wij zitten jammer genoeg bij de duurdere. Ik wou per se alles op een zaterdag dus redelijk duur.

Groetjes, Sissi
(101 dagen getrouwd)

Liesje
15-2-2008
 Meld misbruik4-9-2007 10:07:03

Mja, inderdaad oneerlijk!
Blijkbaar verschilt het ook van gemeente tot gemeente vanaf wanneer je de datum kan vastleggen.
Wij trouwen op een vrijdag in elk geval!

Natalie
29-12-2007
 Meld misbruik4-9-2007 10:08:48

Wij trouwen ook in Ninove op een zaterdag maar pas binnen enkele maanden. Een bepaalde dag, maandag denk ik, kost het een pak minder. De andere weekdagen is het ook iets van een 150 euro. Bel 's en ze zeggen je het aan de telefoon.

Chris

Meld misbruik4-9-2007 10:32:45

hey,
iemand van mijn familie is er ook getrouwd. Is niet veel soeps zenne, een grapje en een glaasje (daarmee bedoel ik dus wel letterlijk en figuurlijk één glaasje) want eens bijvullen dat mag je vergeten. Of je zou moeten familie zijn van de mensen die er werken dat kan er meer aan af! Erg niet? Wij trouwen volgend jaar in Lierde is inderdaad minder duur op den boerenbuiten. hihi Maar ik verwacht er ook niet veel van hoor. We zullen wel zien onze trouw en ons feest met familie en vrienden is wat telt.

Liesje
15-2-2008
 Meld misbruik4-9-2007 11:00:21

Ja, inderdaad, uiteindelijk is het dat wat telt!
Ik ga straks eens even bellen naar het stadhuis in Ninove, om te vragen wat we allemaal nodig hebben en zo.

Bedankt voor jullie reacties!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...