Nu Online
Momenteel zijn er 169 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoe naar kerk en stadhuis gaan

2-9-2007 11:12:28
hallo,
had even een vraagje hoe jullie naar het stadhuis en de kerk gaan. gaan jullie als koppel samen in 1 auto of doen jullie het op de traditionele manier waarbij de vader bij de bruid zit, de moeder bij de bruidegom en de moeder van de bruid en vader van de bruidegom samen in 1 auto? want dan moeten mijn schoonouders met 2 auto's beginnen te rijden en hebben mijn ouders naderhand geen wagen ter beschikking. hebben jullie hier tips rond?
groetjes
heidi

heidi
7-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 246

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik2-9-2007 11:32:02

Hallo,
Wij hebben voor ons een mooie auto en gaan als koppel naar de kerk. Onze ouders rijden elk met hun eigen wagen.
Het stadhuis is de dag ervoor en dan spreken we gewoon met z'n allen daar af.
Groetjes
Caroline

Sophie
18-4-2008
 Meld misbruik2-9-2007 12:38:13

Hoi

Hij gaat met de rest van de suite in 1 limo naar de wet en ik ga met de papa in 1 wagen naar de wet.
Na de wet gaat de papa in de limo en rijden we als koppel naar de kerk.
Groetjes

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik2-9-2007 19:16:41

Hallo,

wij zijn met de ganse suite samen in een huifkar naar gemeentheuis en kerk gereden. Wel uitgestapt en ingestapt met mijn papa zowel bij gemeentehuis als kerk en dit was superleuk en emotionele momenten. Een echte eer voor mijn papa die echt straalde.

Groetjes,
Isabel

Els
22-9-2007
 Meld misbruik3-9-2007 14:54:58

Wij werken met 2 limo's; in de ene zitten de getuigen met partner en mijn zus en schoonbroer. In de andere zitten wij, onze ouders en de kindjes. We stappen zowel bij de wet als aan de kerk "traditioneel" uit; ik als laatste, met mijn papa dus.

Els
22/09/07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...