Nu Online
Momenteel zijn er 85 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Jammer dat het voorbij is:'(

  1-9-2007 16:09:02
Hallo ex-bruidjes,

Hier een ander ex-bruidje. Eind februari had ik hier al een berichtje geplaatst over het feit dat ik het heel jammer vond dat onze trouwpartij al achter de rug was. Nu had ik op dat moment nog ons huwelijksfeest om naar uit te kijken op 25 augustus, maar nu ook dat voorbij is, word ik nu en dan een beetje triest. Ik vond het heel fijn om aan de voorbereidingen bezig te zijn (ook al waren dit er niet zo veel) en ik keek erg uit naar die dag, vooral de dag zelf was fantastisch!! Al de complimentjes... Het liefst van al zou ik elke dag opnieuw willen trouwen en een groot feest geven en nieuwe jurken willen uitproberen. Nu nog bekijk ik steevast alle jurken wanneer ik langs een bruidswinkel passeer. Ik ben er gewoon weg van!

Zijn er nog bruidjes die zich hierin herkennen en het jammer vinden dat alles achter de rug is? Zijn er nog bruidjes die zo steevast vast blijven houden aan trouwen en alles wat er mee te maken heeft (zoals ik met mijn trouwjurken en dit forum)?

Groetjes,
Lien
http://lienetghafour.bruiloftsite.nl

lien
23-2-2007
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 804


Veroniek

 Meld misbruik1-9-2007 17:46:11

Hoi Lien

Ik zit met wat hetzelfde...

Zit zo vaak te kijken naar onze foto's op internet, want aan onze boek wordt nog gewerkt. Ik heb een bedankkaartje gemaakt en is nu binnen om afgedrukt te worden. Het was allemaal zo mooi en er wordt nog over ons feest gesproken en dat is natuurlijk héél leuk!

Geniet er nog van...

Groetjes
Veroniek
getrouwd op 20 07 2007



Marjan
2-6-2007
 Meld misbruik3-9-2007 8:15:17

Ik voel me ook zo. Wij zijn sinds gisteren al 3 maanden getrouwd. Het is zo voorbij gevlogen.
Ook ik zou elke dag opnieuw willen trouwen. Het is zo'n fantastische dag!
Ik kijk nog dagelijks op deze website en als er nieuwe getrouwde koppels zijn dan ben ik altijd benieuwd naar de foto's voor het kleed.
Binnen 12 jaar en 2 maanden gaan we het nog eens vieren ;-)



Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik3-9-2007 13:42:55

Hey ex-bruidjes,

hier iemand met hetzelfde gevoel.
Wij zijn op 18 augustus getrouwd en idd ik vind het heel spijtig dat alles voorbij is.
Na meer dan een jaar voorbereiden kom je in zo'n leegte terecht.
Het leven gaat snel zijn gewone gangetje en het is terug aanpassen.
Ik dacht zelfs dat ik in een posthuwelijkse depressie zou geraken ;-)
Hihi, nee zo erg is het gelukkig niet.
Maar het was zo'n leuke dag die spijtig genoeg snel voorbij was.
Het doet deugd om iedereen die je lief is, eens samen te zien genieten van het eten, de muziek,...
Dat gebeurt niet vaak hé.
Ik kijk echt uit naar binnen 12 jaar, 4 maanden en 2 weken.
Nu zullen we het helaas moeten doen met de vele prachtige herinneringen!

Groetjes Katrien



VERA
18-7-2007
 Meld misbruik4-9-2007 12:57:18

hallo ex bruidje, hier nog iemand met dezelfde gevoelens, wij zijn getrouwd op 18 augustus, lang voorbereid en dan opeens gaat die dag je zo voorbij, je ziet amper iets van die dag, in t weekend hebben zij onze foto s gaan bekijken en dan fonkelden onze ogen nogal, dingen die je dan ziet die die dag voorbij vliegen, tof dat ik daar veel kan naar kijken xx



Hanne
5-7-2008
 Meld misbruik5-9-2007 12:44:19

Hallo!

Misschien ben ik een beetje dom maar ik snap dat van die 12jaar en zoveel maanden niet...

Hanne



Patricia

 Meld misbruik6-9-2007 9:36:04

Hoi Lien

Leuk nog iets van je te horen, alleen jammer dat het wat minder positief nieuws is. Kan geloven dat je na die hele voorbereidingen nu in een soort van gat valt. Hopelijk kan je wel genieten van je foto's en af en toe nog es je kleed aandoen? :-p

Vele groetjes
en een dikke knuffel voor alle ex-bruidjes, ofte mevrouw ...

Patricia
01/08/2008



Marijke
1-9-2007
 Meld misbruik7-9-2007 12:42:09

I know what u mean...
heb dit gevoel ook...
echt heimwee naar die dag, en liefst van al wil ik alles opnieuw meemaken *zucht*
van begin tot einde

x


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...