Nu Online
Momenteel zijn er 166 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwjurkfoto gezocht

31-8-2007 21:52:19
hallo

bij de eerste pasbeurt heb ik een zeer mooi jurk (lijkt als 2 delen met bustier en rok maar is toch eigenlijk een geheel) het is in 2 kleuren. Cappucino en beige. zonder steentjes enkel wat stof toegenomen enzo. De bustier is in beige met cappucino motief. en de rok is net in 2 rokken. De onderok is beige en de bovenrok is cappucino en zo op de zijkant omhoog getrokken zodat je de "onderrok" ziet. Ik heb hier geen foto's van en vindt dit zeeer jammer. ik moogt geen foto's nemen omdat het nog maar de eerste pasbeurt was. en ik vind deze trouwjurk nergens op het internet. Het was bij Azzurro in Oostende dat ik de jurk gepast heb. Heeft iem toevallig van zo een type jurk een foto?

Groetjes
buysens_els@hotmail.com

els

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 248

evelien
8-12-2007
 Meld misbruik31-8-2007 22:02:56

Hey,

weet je toevallig de 'naam' van je kleed of de ontwerper? Ik heb een foto van mijn kleed op internet gevonden via google en google afbeeldingen... Wel een beetje zoekwerk, maar het heeft opgebracht. En het was ook geen simpele zoektocht aangezien het geen jurk is uit de huidige collectie!

Groetjes,

Evelien x

lies
5-5-2007
 Meld misbruik3-9-2007 19:41:05

Hoi,

mijn kleed was ook met een dubbele rok. Zal foto's es naar u doormailen.

Groetjes,
Lies
121 dagen getrouwd

Kelly
31-5-2008
 Meld misbruik4-9-2007 8:37:48

Dag Els,

Hoe heb je dat gesteld bij Azzurro? Ik ben zelf ook van plan om daar te gaan kijken. Vallen de prijzen mee? Mooie collecties? Vriendelijke bediening?

Dit zijn enkele merken die ze daar verkopen: Miss Kelly, Miss Paris, Alexis Mariage, ... Misschien eens op hun sites gaan kijken?

Groetjes
Kelly

els

Meld misbruik5-9-2007 7:36:08

@ Kelly

nee ik heb nog niet besteld wel al eerste pasbeurt gehad. Ik heb een zeer mooi trouwjurk daar gevonden en zondag ga ik nog even met de zus van mijn vriend om definitief te bestellen.

aangezien mijn vader mijn trouwjurk niet gezien heeft zou ik graag een foto op het internet vinden.

Echt vriendelijke mensen, met veel geduld.

Een aanrader ook qua prijs helemaal niet duur. Volgens de verkoopster kan je gemakkelijk alles er op en er aan vinden voor max 1 000 EUR (dus incl. kleed, schoenen, onderok, bh, ketting en noem maar op) Ik zou echt als ik van jou was even gaan kijken.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...