Terug naar overzicht
Hey,weet je toevallig de 'naam' van je kleed of de ontwerper? Ik heb een foto van mijn kleed op internet gevonden via google en google afbeeldingen... Wel een beetje zoekwerk, maar het heeft opgebracht. En het was ook geen simpele zoektocht aangezien het geen jurk is uit de huidige collectie!Groetjes,Evelien x
Hoi,mijn kleed was ook met een dubbele rok. Zal foto's es naar u doormailen.Groetjes,Lies 121 dagen getrouwd
Dag Els,Hoe heb je dat gesteld bij Azzurro? Ik ben zelf ook van plan om daar te gaan kijken. Vallen de prijzen mee? Mooie collecties? Vriendelijke bediening?Dit zijn enkele merken die ze daar verkopen: Miss Kelly, Miss Paris, Alexis Mariage, ... Misschien eens op hun sites gaan kijken?GroetjesKelly
@ Kellynee ik heb nog niet besteld wel al eerste pasbeurt gehad. Ik heb een zeer mooi trouwjurk daar gevonden en zondag ga ik nog even met de zus van mijn vriend om definitief te bestellen.aangezien mijn vader mijn trouwjurk niet gezien heeft zou ik graag een foto op het internet vinden.Echt vriendelijke mensen, met veel geduld.Een aanrader ook qua prijs helemaal niet duur. Volgens de verkoopster kan je gemakkelijk alles er op en er aan vinden voor max 1 000 EUR (dus incl. kleed, schoenen, onderok, bh, ketting en noem maar op) Ik zou echt als ik van jou was even gaan kijken.