Terug naar overzicht
Hallo,Ons hadden ze dat afgeraden omdat je bij een walking dinner meestal rond loopt en dat de mensen dan wel eens behoefte zouden kunnen hebben om te gaan zitten als het dansfeest begint... maar ik weet dat natuurlijk niet, heb het nog nooit meegemaakt.Groetjes
Ik ken er genoeg die dat modern en aangenaam vinden (je zit niet de hele avond vast bij dezelfde mensen bv). Maar ik kan me inbeelden dat het op den duur wel een beetje veel staan wordt: receptie, diner & dansfeest ...Wij kiezen voor een staande receptie (met stoelen voorzien voor oudere mensen), daarna bbq buffet (dus zittend, maar toch weg en weer geloop en andere mensen tegenkomen) en dessert is dan weer zittend met aansluitend het dansfeest. Ik hoop dat dit een ideale mix wordt om een vrije sfeer te geven.
hallo,wij hebben ook gekozen voor een walking dinner. maar er gaan wel veel zitplaatsten zijn,er hoge tafels met zo'n barkrukken en lage gewone tafels. we laten de familie zo een halfuurke vroeger komen zodat zij de eerste keus hebben. groetjes
Wij hebben ook een walking dinner. Op verschillende plaatsen in de zaal (ook buiten als het mooi weer is) staan dan 4 standen met telkens eten uit een ander land. Het geeft een wat lossere sfeer als een klassiek buffet.Maar ik heb wel expliciet gevraagd naar voldoende tafels zodat iedereen kan zitten. Het kan toch ook niet de bedoeling zijn dat de mensen staand moeten eten.
wij doen ook een walking diner maar met allemaal zitplaatsen, dus eoigenlijk een diner in buffetvorm he. geen vaste plaatsen geen te formele bedoening en zelf de ouderen vinden dit een leuk gedachtMieke22/09/07
Wij gaan ook een walking dinner doen. Bij ons staan er ruim voldoende tafel(gewone dus) met stoelen voor de iets oudere generatie. Voor de rest zijn er hoge tafels met van die barkrukken aan, zodat je toch af en toe de voetjes wat kan laten rusten.Ik vind dit zelf super tof, omdat ik dan overal eens een happeke kan gaan mee-eten en niet altijd bij mijn ouders (ook al zie ik ze graag) moet zitten.Ik heb dit concept bij een vriendin van mij gezien en ik moet zeggen dat de dansvloer dan ook sneller gevuld is, omdat je al van dat "stijvere" gedoe aan tafel af bent. Maar dat is puur een persoonlijke mening hoor, heb ook al leuke trouwfeesten aan tafel meegemaakt, maar toch.Veel succes met de voorbereidingen!!Brendy13/09/2008www.frank-bren.bruiloftsite.nl