Terug naar overzicht
Gent centrum heeft ook groenparken die rustig of rustiger zouden kunnen zijn.vb citadel park, park aan de zuid bij de openbare bibliotheek Andere mooie lokatie de graslei en kraanlei op een dag in de week niet op middaguur is het daar ook zeker niet overvol.Of op de nieuwe fietsroute ter hoogte van de keizer brug met die moderne voetgangersbrug ...evergem en eeklo is een streek die ik niet echt ken dus daar kan ik je niet mee heplenIk wou alleen even kwijt dat er in gent centrum meer te vinden is dan drukte
Hey,Ik sluit mij aan bij Eline... Wij hebben onze fotoshoot gehouden in en rond het Gravensteen en dat geeft echt prachtige beelden, heel afwisselend, veel mogelijkheden.Groetjes,Lieve
Onze fotoshoot gaat voor een stuk door in Gent centrum. Ik vind dat foto's aan de graslei en korenlei zeer mooi zijn. Maar omdat wij ook van de natuur houden zullen we ook wat groene foto's nemen. Deels op en rond kasteel van Wippelgem waar ons feest doorgaat. Misschien is Bourgoyen in Mariakerke iets voor jou: rustig wandelgebied. Of aan de kleine jachthaven. Ik heb ook ergens gelezen dat er in Drongen een schoolhoeve is (in de Gijzelstraat, geloof ik). Verder Het Leen in Eeklo, Lembeekse bossen. Er zijn vast nog heel wat mogelijkheden. Veel succes!Sofie.
Hoi,Wij gaan foto's nemen aan de haven in Gent... dus ik vermoed dat dat weg zal zijn van alle drukte:-)
Ik ken een koopel dat hun foto's heeft laten nemen in het historisch stadscentrum van Gent gekend als Het Paterhol... Dat gaf een prachtig resultaat en daar is het (gezien de vele restaurantjes) enkel 's avonds drukker...Succes!Lien x
Wij hebben onze foto's in Gent centrum genomen, en die zijn totaal niet druk. We hebben een repotage gedaan in de ruïnes van de Str Baafs abdij, en aangezien die niet toegankelijk is voor het publiek, waren we daar dus helemaal alleen. De rest van de foto's in een museum genomen, dat wegens het mooie weer ook zo goed als verlaten was. 't Is alleen maar druk als je naar de clichéplekjes trekt hoor :-)