Nu Online
Momenteel zijn er 91 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fotoshoot locatie Oost-Vlaanderen?

31-8-2007 13:10:19
Hallo,
Ik was van plan om de fotoshoot ergens in Gent-centrum te laten doorgaan, maar een fotograaf raadt me af om dit te doen omdat het te drukke foto's zouden worden. Weten jullie soms betere en meer geschikte locaties in Oost-Vlaanderen (omgeving Gent -Evergem- Eeklo). Nu ik eraan denk, wij houden eigenlijk allebei van natuur, dus Gent centrum is inderdaad niet zo geschikt voor ons, iemand betere ideeën?
Groetjes,
Ann B
08/08/2008

Ann
8-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 811

eline
5-9-2008
 Meld misbruik31-8-2007 13:29:10

Gent centrum heeft ook groenparken die rustig of rustiger zouden kunnen zijn.
vb citadel park, park aan de zuid bij de openbare bibliotheek

Andere mooie lokatie de graslei en kraanlei op een dag in de week niet op middaguur is het daar ook zeker niet overvol.

Of op de nieuwe fietsroute ter hoogte van de keizer brug met die moderne voetgangersbrug

...

evergem en eeklo is een streek die ik niet echt ken dus daar kan ik je niet mee heplen

Ik wou alleen even kwijt dat er in gent centrum meer te vinden is dan drukte

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik31-8-2007 14:07:37

Hey,

Ik sluit mij aan bij Eline... Wij hebben onze fotoshoot gehouden in en rond het Gravensteen en dat geeft echt prachtige beelden, heel afwisselend, veel mogelijkheden.

Groetjes,
Lieve

Sofie

Meld misbruik31-8-2007 14:51:55

Onze fotoshoot gaat voor een stuk door in Gent centrum. Ik vind dat foto's aan de graslei en korenlei zeer mooi zijn. Maar omdat wij ook van de natuur houden zullen we ook wat groene foto's nemen. Deels op en rond kasteel van Wippelgem waar ons feest doorgaat. Misschien is Bourgoyen in Mariakerke iets voor jou: rustig wandelgebied. Of aan de kleine jachthaven. Ik heb ook ergens gelezen dat er in Drongen een schoolhoeve is (in de Gijzelstraat, geloof ik). Verder Het Leen in Eeklo, Lembeekse bossen. Er zijn vast nog heel wat mogelijkheden. Veel succes!

Sofie.

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik31-8-2007 16:36:23

Hoi,
Wij gaan foto's nemen aan de haven in Gent... dus ik vermoed dat dat weg zal zijn van alle drukte:-)

lien
16-2-2008
 Meld misbruik31-8-2007 19:49:25

Ik ken een koopel dat hun foto's heeft laten nemen in het historisch stadscentrum van Gent gekend als Het Paterhol... Dat gaf een prachtig resultaat en daar is het (gezien de vele restaurantjes) enkel 's avonds drukker...
Succes!
Lien x

K
7-7-2007
 Meld misbruik2-9-2007 13:48:53

Wij hebben onze foto's in Gent centrum genomen, en die zijn totaal niet druk. We hebben een repotage gedaan in de ruïnes van de Str Baafs abdij, en aangezien die niet toegankelijk is voor het publiek, waren we daar dus helemaal alleen. De rest van de foto's in een museum genomen, dat wegens het mooie weer ook zo goed als verlaten was. 't Is alleen maar druk als je naar de clichéplekjes trekt hoor :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...