Terug naar overzicht
Hey, Je bent niet de eerste die dit vraagt maar net als de anderen geef je geen mailadres. Het is dan onmogelijk om je iets door te sturen.Ik heb zo al 2 keer geantwoord op een bericht van iemand (i.v.m. een draaiboek)maar ze heeft me nooit een mail gestuurd of nooit haar adres gegeven. Tja, dan kan ik niks doorsturen hé.Maar dat heeft niets met u te maken maar wou het toch even zeggen. Ik wou dat meisje namelijk helpen maar ja, zonder adres lukt dat niet.Ofwel geef je hier je mailadres ofwel mag je me een mailke sturen op sissi.gevaert@pandora.be en dan bezorg ik je ons draaiboek.Groetjes, Sissi(97 dagen getrouwd)
Hallo,Dat is inderdaad waar. Daar heb ik gewoon niet aan gedacht. Maar dan kan je idd geen voorbeeld doorgeven he.Mijn mailadres isliesbeth_19@hotmail.combedanktLiesbeth
Ik had ook graag eens een voorbeeld gehad van iemands draaiboek. Ik heb me er al suf over gepiekerd maar ik geraak er niet aan uit ...Je kan dit mailen naar degrootekelly@yahoo.comMerci'kes é!GroetjesKelly
Hallo,Als je eventjes tijd hebt, mag je dat ook doorsturen naar mij. Dat zou ik heel fijn vinden!Alvast bedankt.
oeps, mijn e-mailadres nog: ulrikabreesch@hotmail.com
Zou ik ook wel willen op: nickie.sokker@gmail.comBen erg benieuwd hoe gedetailleerd dat moet zijn. Moet die ook nog maken voor ceremoniemeester en fotograaf en zo.
Hey,Wil je die ook eens doorsturen naar mij aub?Alvast bedankt.Groetjes,Sylviesylvieluickx@hotmail.com
Zou iemand ook naar mij haar draaiboek willen doorsturen? hannelaeremans@hotmail.comAlvast bedankt!Hanne
Hallo, zo'n draaiboek zou mij ook super van pas komen!! Zou iemand dit kunnen doorsturen naar catherinevanhul@hotmail.com ?Heel erg bedankt!Catherine
We doen niet moeilijk hoor...maar ook naar mij? canderelgirl@hotmail.com
Hoi,Als het niet teveel gevraagd is mag je het naar mij ook doorsturen: delphine@muldersoptiek.be Alvast bedankt, groetjes van Delphine
Hey bruidjes,Ik heb de mails verzonden.Hopelijk ben ik niemand vergeten. Anders mail je me maar nog eens.Hopelijk hebben jullie er iets aan want zo spectaculair is het nu ook niet.Groetjes, Sissi(98 dagen getrouwd)
zou iemand naar mij ook willen doorsturenweskir@hotmail.combedanktgroetjes kirsten
Hoi, Naar mij mag je het ook altijd doorsturenPeggyvh@telenet.bebedankt, groetjes peggy22/09/07
Heyhey,Ik zou dit draaiboek ook wel eens willen zien. Mijn email is k_trientje@hotmail.com.Groetjes, Katrien
Ik moet ceremoniemeester spelen voor een vriendin dus ben ik ook geïnteresseerd in een draaiboek !bedankt op voorhand,emailadres : ripivw@hotmail.comEvelyne