Nu Online
Momenteel zijn er 237 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

19 Juli 2008

31-8-2007 7:35:15
Hallo allemaal,

wij hebben een optie genomen op een zaal voor 19 juli 2008.
Nu kreeg ik al dadelijk reactie van mensen dat dat niet zo een goede datum is want dan zijn er veel mensen met vakantie.
Is er nog iemand die op 19 juli trouwt?
Wat denken jullie is dit een slechte datum.
We willen nl niet dat er meer dan de helft niet kan komen ...
(23 en 30 augustus was ook nog vrij maar dat is wat laat voor mijn vriend die zit nl in het onderwijs en de laatste week van augustus moet hij al een paar dagen gaan werken)

groetjes

Kim
26-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 279

Stephanie
12-4-2008
 Meld misbruik31-8-2007 8:19:45

de laatste 2 weken van juli en eerste 2 weken van augustus is zowa de periode dat er veel mensen op verlof gaan, zowat het meeste... Maarja als je je uitnodigingen heel vroeg opstuurt dan kunnen ze er nog rekening meehouden.
Wij trouwen voor die reden niet in de verlofperiode maar in april.

groetjes,

Stephanie

sofie
22-7-2006
 Meld misbruik31-8-2007 8:23:04

hallo,

toen wij vorig jaar trouwden was dat op 22 juli. Wij kregen dezelfde reactie 'dat is midden in het bouwverlof iedereen zal op reis zijn' maar uiteindelijk was er toch een heleboel volk. Je mag ervan uitgaan dat de hele familie aanwezig zal zijn en ook goede vrienden en relaties die je tijdig op de hoogte brengt, zullen graag van de partij zijn.

Ik sta zelf in het onderwijs en zat zo met hetzelfde probleem, maar uiteindelijk heb ik er niets van gemerkt!

Iedereen tijdig op de hoogte brengen en dan zal je zien dat er véél volk zal komen!

Veel succes!
Sofie

Katrien
9-8-2008
 Meld misbruik31-8-2007 8:33:51

Hey,

Wij gaan volgend jaar trouwen op 9 augustus en hebben onze familie en goede vrienden al op de hoogte gebracht. Dus ze weten het al een jaar op voorhand, de meeste gaan daar echt rekening mee houden hoor! Er zullen er natuurlijk altijd zijn die niet kunnen komen, maar dat is op elk feest zo. Ik zou me er zeker en vast geen zorgen over maken en gaan voor de datum die jij en je vriend het beste liggen.

Groetjes, Katrien

Karlien
9-8-2009
 Meld misbruik31-8-2007 8:53:42

Wij trouwen volgend jaar ook 9 augustus en kregen ook die reactie. Maar in mei en juni gaat niet omdat mijn zus dan examens moet voorbereiden/doen. Juli gaat niet met het bouwverlof (mijn vriend zijn familie werkt voornamelijk in de bouw) en september ging niet met mijn vriend zijn werk (onderwijs). 9 augustus was voor ons het beste zodat we nog op huwelijksreis kunnen nadien; Ik reageerde op hun opmerking door te zeggen,dat ze het een jaar op voorhand weten en dat degene die er echt graag willen bij zijn hun vakantie dan maar wat anders moeten plannen (weekje vroeger of later vertrekken).
Sommigen vinden het misschien egoïstisch klinken, maar uiteindelijk is het onze dag en niet hun dag. Bovendien heb ik speciaal niet de vrijdag (08/08/08) niet gekozen zodat er zoveel mogelijk volk kan komen en de mensen geen verlof moeten nemen. Ik heb wel naar iedereen die ik ga uitnodigen een e-mail gestuurd met de datum erin en de vraag om het vrij te houden, zo kan niemand zeggen dat ze het onvoldoende op voorhand wisten.

Niets van aantrekken dus!

Groetjes,

Karlien

Sofia
19-7-2008
 Meld misbruik31-8-2007 9:09:24

Hey Kim,
Wij trouwen ook op 19 juli 2008!!
Het is zeker geen slechte datum, wij hebben iedereen al geïnformeerd en ze gaan zeker de datum vrij houden.
Je hoeft zeker geen schrik te hebben.

Veel succes met je voorbereiding!!

Groetjes
Sofia

Ingrid
28-4-2007
 Meld misbruik31-8-2007 9:36:06

Beste Kim,

Wij zijn getrouwd in het verlengd weekend voor 1 mei van dit jaar. Ondanks het feit dat wij trouwden buiten de verlofperiode, hadden we toch een 30 mensen van de 147 die we hadden gevraagd. Op dat moment al wat andere feesten zoals communies en ook mensen die op weekend waren. Het is dus altijd iets. En zoals al eerder geschreven, er zullen altijd mensen zijn die niet kunnen en zij die er echt willen bij zijn zullen het wel vrij houden.

Ingrid

Saar
19-7-2008
 Meld misbruik31-8-2007 14:09:31

Hey Kim,
Wij trouwen ook op 19 juli 2008. Dit is voor ons het eerste weekend van ons verlof. Wij hebben hier speciaal voor gekozen omdat we nadien nog op huwelijksreis zouden kunnen binnen het verlof. De meeste gasten kennen de datum en als ze niet kunnen komen is dat jammer voor hen. Je kan moeilijk met iedereen rekening houden. Nog veel plezier met de voorbereidingen. Als je wat ideetjes wil uitwisselen over de vorderingen van de voorbereidingen mag je dat altijd doen op vandenberghe.saar@hotmail.com.

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik31-8-2007 15:02:34

Waarom zou dat nu een slechte datum zijn? De meeste huwelijk vinden plaats in de zomermaanden trouwens. Wij trouwen op 25 juli 2008 en bijna iedereen die we gaan uitnodigingen is reeds op de hoogte. Als ze er echt bij willen zijn zullen ze hun vakantieplannen desnoods wel aanpassen hoor.

Kimberly
4-7-2008
 Meld misbruik4-9-2007 16:52:00

Hallo,

Mijn vriend en ik zouden normaal ook in het huwelijksbootje treden op 18 juli. Als wij ons zaal gingen vast leggen zijden de mensen daar ook dat dit idd niet zo een goeie datum is. De reden: het is midden in de vakantie. Voor ons is dat een speciale datum wij zouden dan net 2 jaar samen zijn. Maar we hebben naar de goeide raad geluisterd en het 2 weken verschoven. want 11 juli is immers een feestdag en daarom is het bij ons nu 4 juli geworden. Wij willlen ook niet dat er veel mensen afbellen omdat ze midden in een reis zitten.
Nu is het aan jullie wat jullie daar mee gaan doen é.?
Ik hoop dat ik jullie een beetje kunnen helpen heb.

Vele groetjes
Kimberly Cools

stefanie
19-7-2008
 Meld misbruik6-9-2007 12:04:06

Dag Kim,
Wij trouwen ook op 19 juli 2008. We wilden eerst 12 juli, maar dan was er geen plaats meer in de feestzaal.
Wij trouwen in het bouwverlof omdat dat de enige periode is dat mijn vriend verlof heeft en omdat we aansluitend nog op huwelijksreis willen.
Wij hebben de familie en de goede vrienden reeds op de hoogte gebracht en zij houden daar heel graag rekening mee om hun verlof te plannen want ze willen ons huwelijk voor geen geld missen.
En zoals reeds gezegd trouwen er toch veel mensen in de verlofperiodes? Mijn nicht is getrouwd op 22 juli vorig jaar en er was heeeel veel volk! Het is enkel een kwestie van de genodigden op tijd te informeren.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...