Nu Online
Momenteel zijn er 214 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

DE COCK FASHION MERCHTEM WOLVERTEM

30-8-2007 18:49:47
Hoi bruidjes

Heeft er al iemand zijn jurk gekocht bij De Cock fashion of het kostuum van de bruidegom?
Iemand ervaring met hun?
Groetjes
Sophie 18.04.2008

Sophie
18-4-2008
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 629

elke
1-9-2007
 Meld misbruik31-8-2007 4:38:32

hallo,
Ik trouw morgen 01/09/2007 en heb mijn kleed van Linea gekocht bij De cock fasshion in merchtem!En heb alleen maar een positief gevoel bij deze winkel. De baas zelf is wel een beetje op het arrogante af, maar daar kom je normaal niet mee in contact (toch niet voor de bruidsjurken suitekledij, misschien wel voor de mannenkledij, dat weet ik niet) Alleszins de verkoopster die de bruidsjurken doet, is super!Zeer vriendelijk, behulpzaam en geduldig!Ze weet ook waarover ze praat (is van opleiding naaister) en dat helpt enorm bij het passen van je kleed. Ze heeft één keer mijn kleed ingenomen en de keer nadien als ik het terug moest passen, zat het als gegoten!En het was niet gemakkelijk bij maij, want ik ben pas in mei bevallen van een dochtertje, en toch is de verkoopster er in geslaagd om de juiste maat (wel veel te groot besteld omdat ze niet wist hoe zwaar ik nog ging zijn, na de bevalling) te nemen en aan mijn lichaam te doen passen!Ik zou niet twijfelen, doen!Je gaat er geen spijt van hebben!

Veel succes met de voorbereidingen!
groetjes
Elke
01/09/07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...