Terug naar overzicht
hallo,Ik trouw morgen 01/09/2007 en heb mijn kleed van Linea gekocht bij De cock fasshion in merchtem!En heb alleen maar een positief gevoel bij deze winkel. De baas zelf is wel een beetje op het arrogante af, maar daar kom je normaal niet mee in contact (toch niet voor de bruidsjurken suitekledij, misschien wel voor de mannenkledij, dat weet ik niet) Alleszins de verkoopster die de bruidsjurken doet, is super!Zeer vriendelijk, behulpzaam en geduldig!Ze weet ook waarover ze praat (is van opleiding naaister) en dat helpt enorm bij het passen van je kleed. Ze heeft één keer mijn kleed ingenomen en de keer nadien als ik het terug moest passen, zat het als gegoten!En het was niet gemakkelijk bij maij, want ik ben pas in mei bevallen van een dochtertje, en toch is de verkoopster er in geslaagd om de juiste maat (wel veel te groot besteld omdat ze niet wist hoe zwaar ik nog ging zijn, na de bevalling) te nemen en aan mijn lichaam te doen passen!Ik zou niet twijfelen, doen!Je gaat er geen spijt van hebben!Veel succes met de voorbereidingen!groetjesElke01/09/07