Terug naar overzicht
Dag VanessaIk weet dat het moeilijk is maar laat het niet aan je hart komen. Je hebt altijd mensen die jou jouw geluk niet gunnen.Mijn collega's hebben vanaf dat ze het wisten zichzelf geinviteerd. COnstant grapjes, gelach. Ik werd dit zo beu en ik heb ze uiteindelijk niet gevraagd .Zo beu was ik het. Dus ik kan het heel goed begrijpen dat dit niet leuk voor is.Een collega van mijn man kon het zelfs totaal niet verkroppen dat wij gingen trouwen. Heeft ons nooit gefeliciteerd en heeft zelfs aan andere collega's verteld dat mijn man voor zijn neus met mij is gaan lopen. nu moet je weten dat ik inderdaad eens met die collega heb afgesproken omdat hij een probleem had met zijn grond in zijn moestuin en ik als bio-ingenieur daar wel iets van af weet. Er is nooit sprake geweest van een relatie, zelfs geen verliefdheid, ik wou hem gewoon helpen.Je ziet mensen doen veel uit jaloersheid. Het waait wel over hoor.Ingrid
ja dit is alles behalve plezant he, wij hebben zelf een nonkel van mijn vriend die niet komt, hij kan het niet verdragen dat wij trouwen want hij was goed bevriend met de ex-vrouw van mijn toekomstige. en zo zijn er nog. den boom in allemaal heb ik gezegd. heeft wel een tijdje geduurd eer ik dat kon zeggen hoor.Mieke22/09/07
Groot gelijk dat je ze niet vraagt!!!Wat bereiken ze daar eigenlijk mee? Het is toch juist leuk om iemand gelukkig te zien en te kunnen feliciteren?Trek je er niks van aan! Groetjes en succes