Nu Online
Momenteel zijn er 75 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Foto's in de voormiddag

  30-8-2007 13:17:20
Hallo,

Wij hadden er tot nu toe aan gedacht om onze foto's in de voormiddag te laten nemen. Mijn vriend en de fotograaf zouden dan rond 10u30 komen en de suite pas later (ronf 13u) voor een korte receptie, om daarna naar de kerk te vertrekken (mis is om 14u). Op deze manier kunnen mijn ouders zich op het gemak klaarmaken. Nu vraag ik mij af of het niet raar is dat er niemand bij zal zijn als mijn vriend me komt halen, gezien dit toch een speciaal moment is. Wat denken jullie hiervan en hoe hebben jullie dit georganiseerd?

Anneleen
6-5-2008
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 711


Veroniek

 Meld misbruik30-8-2007 13:29:50

Hoi Anneleen

Wij waren dit eerst ook van plan om dit te doen op onze trouwdag, maar ook omdat we met het probleem zaten van hoe en dat er dan niet echt iemand bij ons was... Ook dat we nog niet getrouwd waren (wet en kerk waren bij ons alle 2 in de namiddag, om 14u wet en om 15u kerk) dus ook nog geen ringen enzo droegen. Hadden we besloten om alles te doen na de kerk en voor het feest. We hadden meer dan tijd genoeg van 16u tot 17u30 hebben we foto's kunnen trekken en het was zalig!

Ik ben ook héél blij dat ik het in de namiddag gedaan heb, want in de voormiddag heeft het gedonderd, gebliksemd en geregend... Was een rotweer en in de namiddag was het zalig weer, de foto's konden buiten doorgaan :) Maar dat weet je natuurlijk niet op voorhand...

In de voormiddag konden we ons dus op ons gemak klaarmaken en als vervoer hadden we een bus gekozen. En iedereen van de suite is thuis opgehaald door de bus. Om 12u was de suite bij ons, we hebben dan sandwiches gegeten en dan zijn we allen samen vertrokken! Het was echt zalig!

Veel succes nog!

Groetjes
Veroniek
getrouwd op 20 07 2007



Elke
29-6-2007
 Meld misbruik30-8-2007 13:31:27

Dag Anneleen,

Wij hbb ook in de voormiddag foto's genomen. Enkel men mama was al bij ons thuis. Tegen 12u was de reportage gedaan en was de receptie voor dichte familie bij ons thuis aan de gang.
Wij wilden het graag iets losser en dat was vrij geslaagd vond ik. Men vriend is ook niet traditioneel komen aanbellen (wilden dat niet, woonden tenslotte al samen) maar stond me in de tuin op te wachten. Dat zijn zeer leuke foto's geworden. Niet te stijf of traditioneel.
Groetjes



virginie

 Meld misbruik30-8-2007 13:33:28

Hallo anneleen,

Ik zit met hetzelfde probleem. Ik zou om 11 u de fotograaf en mijn vriend laten komen,om de foto's te laten trekken. Maar dan is er behalve mijn zus niemand aanwezig op het moment dat mijn vriend mij komt halen. wij zouden de suite maar tegen 13 u laten komen.
Of anders moet de suite om 10 u 30 komen. Maar moeten ze bij ons thuis alleen blijven tot we terug zijn van de foto's.

Groetjes

virginie



Franciska
28-7-2007
 Meld misbruik30-8-2007 14:14:57

Wij hebben dit ook in de voormiddag gedaan. Mijn man en ik zijn bij mijn ouders blijven slapen (jaja, in hetzelfde bed). Ik ben dan 's morgens vroeg naar de kapper geweest en daarna hebben we ons aangekleed. Mijn bruidsboeket werd geleverd op het moment dat ik mij nog aan het opmaken was. Mijn man heeft het in ontvangst genomen en is dan toch even naar buiten gegaan om aan te bellen zodat ik kon op doen. Daar hebben we foto's van, maar niet van de fotograaf. De ceremoniewagen is ons dan komen ophalen en we zijn naar Leuven gereden. Daar wachtte onze fotograaf op ons tegen 10u. Het regende bij ons ook, tot de fotograaf aankwam. Vanaf dan is de zon beginnen schijnen. Onze fotograaf was zelfs blij dat het nog wat bewolkt was. Dat is mooier, naar het schijnt, voor de foto's. Na de reportage heeft de ceremoniewagen ons terug naar mijn ouders gebracht, die zich ondertussen aangekleed hadden. Er stond dan eten klaar en ondertussen kwam de suite toe. De fotograaf is dan terug gekomen tegen half één. Heeft toch nog eens het 'aanbellen met bruidsboeket-moment' gedaan en heeft wat foto's genomen van ons en de suite in de tuin. Na de mis is de fotograaf dan naar huis gegaan. Wij konden niet anders dan de foto's in de voormiddag nemen, want wij hadden na de mis een drink in een gelegenheid niet ver van de kerk. Dan moesten we drie kwartier naar de zaal rijden en daar hadden we dan nog een receptie en daarna was het nog de receptie voor de mensen van het avondfeest. We konden onze foto's niet in de namiddag nemen. Maar zo was het ook heel leuk. Het ontspande me wat, die foto's nemen. Zodat ik al niet zoveel stress meer had voor de mis.



Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik30-8-2007 15:20:12

Hoi,

Ook wij hebben onze foto's in de voormiddag genomen. Dit vooral omdat we de mensen van de suite niet wilden laten wachten. Zij werden pas om 13.00u bij ons thuis verwacht.

Ik vond het helemaal niet erg dat niet iedereen erbij was toen Christoph me kwam ophalen. Eigenlijk was dat een heel mooi moment voor ons twee, zonder toeschouwers!

Groetjes,
Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl



Selma
8-9-2007
 Meld misbruik30-8-2007 15:57:00

Ik zou dat juist fijn vinden (is bij ons ook op jullie manier). Ik heb wel mensen gezegd dat mijn aanstaande me rond half 10 komt halen, dus als ze wilden dat ze dan al bij ons moeten zijn. We zien wel wie er is.



Greet
24-8-2007
 Meld misbruik31-8-2007 10:51:25

Hallo,

Wij trouwden net vorige vrijdag en om 11u is David (mijn toenmalige toekomstige) mij komen halen. We waren toen zogezegd nog alleen maar er waren enkele nieuwsgierigen uit de buurt komen opdagen. Zo was de fotograaf, mijn getuige, mijn schoonouders, schoonbroer, mijn vader, ... al aanwezig voor dat moment. Zij zijn dan ondertussen (dat wij de foto's gingen nemen) zich gaan aankleden en teruggekomen tegen 13u. Mijn vader en getuige hebben zich bij ons klaargemaakt en hebben "het volk" voor de mini- receptie vanaf 12u30 beginnen ontvangen. Voor ons (en ook voor hen) was dit perfect verlopen. Wijzelf vonden het toch wel leuk dat er een aantal mensen buiten stonden (zodat we dit moment konden delen met de familie- het is een echt "pronk"moment).
Succes in je verdere organisatie.

Greet
24/08/2007



Sophie
9-8-2008
 Meld misbruik3-9-2007 10:46:49

Dag Anneleen,
wij trouwen op 9/8/8 en wij hebben hetzelfde probleem.
Wij trouwen om 15uur voor de gemeente en om 16uur voor de kerk. We hebben dit bewust gedaan zodat we na de mis allemaal rechtstreeks naar de feestzaal kunnen vertrekken.
Wij gaan dus ook de foto's in de voormiddag nemen maar er is dus niemand aanwezig als mijn verloofde me komt uithalen.
Wij hebben binnenkort een afspraak met de ceremoniemeester en gaan eens horen hoe hij het zou oplossen. Aangezien hij altijd wel goede ideeën heeft, heb ik er wel vertrouwen in.
Ik zal je iets laten weten als ik weet hoe we het gaan doen.

Groetjes, Sophie



Anneleen
6-5-2008
 Meld misbruik3-9-2007 12:54:39

Dag Sophie,

Bedankt voor je antwoord. Wat je zou kunnen doen is rond de middag verzamelen met de familie, samen iets drinken/eten en erna foto's gaan nemen.
Ik ben zelf ook nog alle opties aan het overlopen... We denken er nu zelfs aan om de wet op dezelfde dag te doen. We zouden dan ofwel wet - foto's - kerk doen, ofwel foto's - wet - kerk maar in dat geval is de familie er ook niet bij...mijn vriend vindt dit niet zo erg maar ik vind dit toch een beetje raar. Misschien nemen we ook best een ceremoniemeester onder de arm. Kan jij iemand aanraden?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...