Nu Online
Momenteel zijn er 199 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@Kirsten DJ Gasthof Ter Venne

29-8-2007 21:40:13
Hallo Kirsten,

Enkele weken geleden heb ik jou al eens aangesproken ivm Gasthof TerVenne, omdat wij onze feest daar ook houden. Zou je me nog even de gegevens (naam en telefoonnr)van jullie DJ willen doormailen? Wendy.Vanfroyenhoven@gmail.com
Alvast bedankt!

Groetjes

Wendy

Wendy
2-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 926

Mario
23-8-2008
 Meld misbruik29-8-2007 22:12:19

Dag Wendy,

Ik weet dat dit bericht voor iemand anders bedoeld is, maar aangezien ons huwelijksfeest ook in Ter Venne zal doorgaan, kan ik je misschien helpen.
Bij Ter Venne hebben ze een lijst met DJ's die daar regelmatig spelen. Als je een mailtje naar Stijn stuurt, zal hij je zeker graag die lijst bezorgen.
Zijn adres is: stijn@tervenne.be
Veel succes,

Mario en Monique
23/08/08

Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik30-8-2007 7:51:19

Hoi Wendy,

Wij hadden een van die DJ's die regelmatig bij Ter Venne speelt, nl. Hans Wittockx en hij was geweldig! Ik heb zijn gegevens momenteel niet bij me, maar ik laat nog wel iets weten.

Groetjes,
Kirsten

Wendy
2-8-2008
 Meld misbruik30-8-2007 12:58:23

Hey Mario en Monique,

Bedankt voor de tip!

Groetjes

Wendy

Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik30-8-2007 18:50:01

Hey Wendy,

Ik heb het thuis eens nagekeken, maar ik heb zijn nummer niet meer. Ik had zijn gegevens ook via Gasthof Ter Venne gekregen, dus daar best eens navragen.

Groetjes,
Kirsten

Wendy
2-8-2008
 Meld misbruik31-8-2007 9:58:12

Hey Kirsten,

is gebeurd, bedankt voor het zoeken!

groetjes

Wendy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...