Nu Online
Momenteel zijn er 292 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Foto's op tafels

29-8-2007 21:20:16
Hallo dames,

Ik zit zo met het idee om iets met foto's uit te werken op ons trouwfeest.
Zelf dacht ik bvb. aan 'locaties' die mijn vriend en ik bezocht hebben en die voor ons iets betekenen, daarvan de foto's die we hebben uit te werken per tafel (bvb. tafel Rhodos, tafel La Gomera, en telkens bijpassende foto's per tafel), dit doortrekken en leuke muziek erbij te zoeken...
Maar ik geraak er niet goed aan uit...

Ik vind die foto's wel leuk, maar als je je echt richt tot 'locaties' ben je beperkt (zovéél reizen hebben we nu ook weer nog niet gedaan...)

Ik dacht, 'k ga 't hier eens vragen aan de echte professionals...
Hebben jullie ideetjes?

Alvast bedankt!

Groetjes
Sofie

Sofie
23-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 569

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik30-8-2007 8:04:03

Hallo,
Wij nemen 'plekjes waar we leuke herinneringen aan hebben'... en zo komen we bij steden, restaurantjes, landen,...
Groetjes
Caroline

carline
1-9-2007
 Meld misbruik30-8-2007 9:17:52

Hoi Spohie,

Wij gaan op huwelijksreis naar Mauritius en dus nemen wij voor elke tafel de naam van een stad op Mauritius.

Wij zijn ook aan het twijfelen om foto's op de tafels te zetten, maar we gaan dat in de vorm van menukaartjes doen. We hebben leuke foto's van ons twee met ons cockertje en dat is ook wel heel schattig. Zo is ze er toch ook bij op onze mooiste dag:-)

Groetjes,
Carline

Els
29-9-2007
 Meld misbruik30-8-2007 11:38:56

Hey Sofie,

Wij willen ook graag iets met foto's maar zijn er nog niet helemaal uit hoe en wat. Wij dachten aan zoiets als 'ons eerste reisje', 'onze verloving',...maar we hebben 20 tafels dus we moeten nog eens goed gaan nadenken hoe we het juist gaan doen.
Carline, wij gaan ook op huwelijksreis naar Mauritius en vetrekken 3 oktober. Wanneer gaan jullie?

groetjes, Els
29/09/07

Kristel

Meld misbruik30-8-2007 16:07:52

Hoi,

Een vriendin van mij had ook foto's. Bij het binnekomen kreeg je een omslag met een foto van haar en haar man en op de tafels stonden dezelfde foto. 't Was steeds van een locatie in steden of landen die ze samen bezocht hadden.
Wijzelf hadden de namen van plaatsen waar we tijdens onze huwelijksreis zouden logeren en die op het tafelplan en tafels gezet - wel geen envelopjes of kaartjes ofzo gegeven aan de gasten bij het binnenkomen.

Groetjes
Kristel

Marianne

Meld misbruik30-8-2007 17:10:57

Wij nemen foto's uit onze jeugd vooral en geven de gasten een omschrijving/tip daarvan

Sofie
23-5-2008
 Meld misbruik30-8-2007 20:23:06

Hallo,

Bedankt voor de tips! Ik kan er zeker iets mee doen! Amai, zo origineel allemaal... ;)
't Is inderdaad niet simpel als je 20 tafels moet kunnen benoemen... En met die locaties vind ik ook dat de ene tafel mooier zal klinken dan de andere... Zo hebben we dan bvb. een tafel Rhodos en een tafel Utrecht... Als je mag kiezen, dan kies je toch niet voor Utrecht? Vandaar dat ik er nog niet uit was, àlle tafels moeten aantrekkelijke namen hebben é.
Verdere tips zijn altijd welkom!

En succes jullie met de verdere voorbereidingen (geniet van die droomreis naar Mauritius)!

Groetjes
Sofie

Cindy

Meld misbruik30-8-2007 21:04:35

Hallo iedereen,
Ik trouw volgende week zaterdag en heb voor elke tafel één of twee staandertjes gemaakt met foto's van ik en/of mijn vriendje en telkens foto's erbij waar ik of mijn vriend op staan in combinatie met de gasten die aan de tafel zitten. De mensen zullen niet verwachten dat wanneer ze aan de tafel komen zitten, dat ze foto's van hun eigen zien samen met het bruidkoppel. Dit heb ik gedaan om de band met de mensen te kunnen aanhalen. Ik moet zeggen dat ik daar reeds uren, uren, uren aan gewerkt heb, maar het resultaat is prachtig!!!!

Sofie
23-5-2008
 Meld misbruik31-8-2007 19:28:01

Hallo Cindy,

Da's ook een leuk idee! Maar... wat doe jij dan met mensen waar je echt geen band mee hebt en die wel aanwezig zullen zijn??(bvb. familie van je partner die je anders nooit ziet, maar die je wel verplicht bent uit te nodigen)
Ik wil wel iets voor de mensen die me nauw aan het hart liggen doen, maar met die andere groep heb ik echt geen beetje affiniteit...

Geniet ervan volgend weekend!

Groetjes
Sofie
23/05/08

Liesbet

Meld misbruik3-9-2007 8:21:43

Hoi Cindy,

Wij trouwen volgend jaar en ik had hetzelfde idee als jij - op elke tafel een foto van de personen die aan die tafel zitten met mij of mijn partner op en een korte beschrijving van welke band wij hebben. Maar hoe pak je dat concreet aan? Ik heb bijvoorbeeld niet alle foto's digitaal. Ik zou ze misschien ook allemaal zwart-wit willen,... Kan je me misschien een voorbeeldje toezenden aub.
(liesbet.vanlooveren@telenet.be)

bedankt !!

En heel veel plezier op jullie huwelijk zaterdag!!

carline
1-9-2007
 Meld misbruik5-9-2007 16:19:41

@ Els,

Wij gaan op 9 okt vertrekken. Hoop dat alles wat ze ervover vertellen waar is...

Greetz,
Carline

Sabine
5-4-2008
 Meld misbruik16-9-2007 15:31:45

Jullie hoeven je toch niet te beperken tot leuke locaties in het buitenland? Misschien hadden jullie een leuke picknick, familiefeest, wandeling, avondje strand met flesje wijn,...........
Heb je hiervan geen foto’s? Maak ze dan. Weer een reden om lekker romantisch te doen.

Veel plezier ermee!

Sabine

Sofie
23-5-2008
 Meld misbruik17-9-2007 14:46:07

Hallo Sabine,

Bedankt voor je antwoordje. Da's waar dat je je niet mag beperken tot die locaties. Maar handig aan een locatie is dat je je tafel er ook kunt naar noemen (ipv tafel 1, 2, 3 enz) en met andere zaken is dat wat moeilijker denk ik, niet?

Groetjes
Sofie

Sarah
31-5-2007
 Meld misbruik18-9-2007 16:04:11

Dit is wat ik in gedachten had:
elke gast krijgt een puzzelstukje bij aankomst. Deze puzzelstukjes vormen per tafel een foto. Als ze aan de tafel komen moeten ze samen met de rest van die tafel de puzzel maken. Zo is meteen ook het ijs gebroken aan de tafels waar sommigen elkaar niet kennen. Ik weet wel nog niet ook ik de mensen moet duidelijk maken aan welke tafel ze zitten. Ofwel laat ik de fotopuzzels drukken in een bepaalde kleur, en moeten ze dus naar binnengaan als hun kleur word afgeroepen, ofwel schrijf ik achter op het puzzelstukje een nummer of benaming van de tafel die dan wordt afgeroepen...
Wat vinden jullie? Tof of te ingewikkeld, te ver gezocht???

Sofie
23-5-2008
 Meld misbruik18-9-2007 18:29:54

Hallo Sarah,

Jij zit blijkbaar met dezelfde ideeën als ik. Dit is ook al door mijn hoofdje gegaan. Je kunt naar't schijnt in Kruidvat mooie puzzels maken, dus da's alvast een goedkope oplossing. Maar inderdaad, hoe noem je die tafels?? Ingewikkeld vind ik het zeker niet, integendeel... En het zorgt inderdaad meteen voor interactie aan de tafels zelf. Je kunt die puzzels inderdaad ook koppelen aan de locaties zoals in dit topic eerder genoemd, maar dan kom je weer met hetzelfde probleem. Welke locaties neem je dan?
Groetjes
Sofie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...