TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sheron
2-2-2008
|
29-8-2007 18:22:12
Hey,
Ik heb ook aan fondue gedacht, maar ik vind persoonlijk dat je kleren er serieus van stinken... Maar als je in de winter trouwt zou ik het zeker doen, super gezellig!!
Groetjes, Sheron 02-02-2008
|
|
Anke
31-5-2008
|
29-8-2007 18:40:16
Hoi daar, wij kiezen voor een bbq. We geven geen voorgerechten, tussengerechten, soep of wat dan ook. Enkel de bbq en natuurlijk voor het feest de receptie waar er hapjes voorzien zijn. Als dessert hebben we voor een zeer uitgebreid buffet gekozen waar er uiteraard ook een bruidstaart bij staat. Fondue vind ik ook wel een leuk idee, waren we zelf niet achter gekomen... Is inderdaad wel gezellig. groetjes
Anke en Kenneth
|
|
sandra
22-9-2007
|
29-8-2007 18:48:46
hallo,
fondue is inderdaad een leuk alternatief!! denk er wel aan dat dit wel lang kan duren, fondue is iets heel gezelligs wat je op je gemakske kunt smullen! Is het de bedoeling dat elke tafel een fonduestelletje krijgt of dat het een paar grote zijn en dat de gasten dus hun vlees enzo moeten gaan halen? ook even kijken dan naar de huurprijzen! leuk idee wel, gewoon doen als dat allemaal wel meevalt!
|
|
tamara
15-9-2007
|
29-8-2007 19:04:02
Wij hebben voor de avondgasten voor een frietkraam gezorgd. Ontspannen en iedereen lust het wel. Ze zorgen ook voor hamburgers, hot-dogs enz...
Fondue is gezellig maar is het wel praktisch? Al eens aan steengrill of gourmet gedacht? Hetzelfde principe maar gemakkelijker en gezonder...
|
|
annemie
4-8-2007
|
29-8-2007 20:30:22
Ik vind het een leuk idee, maar zie wat praktische bezwaren: voor elektrische toestellen heb je een goede stroomvoorziening nodig en moet je zorgen dat de mensen niet over de kabels vallen, met vuurtjes vind ik het eigenlijk te gevaarlijk voor een grote groep, de spetters kunnen vlekken maken op de feestkleding. Wij hadden BBQ en dessertenbuffet.
|
|
Liesbeth
5-7-2008
|
29-8-2007 22:07:32
Hallo, Op het rouwfeest van mijn vriend waren er vier verschillende landen gekozen. Hierbij was dan de typische gerechten van het land. Zo was er België met friet met stoofvlees en videevulling en puree. Er was Italië met twee verschillende pizza's, lasagne en spaghetti. Er was Frankrijk met twee verschillende soorten vis. EN er was Indisch met wok en rijst met kip en curry. Het was heel lekker en er is heel veel gegeten, gewoon omdat het gewoon was maar toch een beetje speciaal gebracht. Echt lekker en leuk als je weet dat er altijd wel iets bij is dat iedereen lust.
|
|
Lieve
1-9-2006
|
30-8-2007 7:33:49
Hey,
Ook wij wilden voor ons trouwfeest iets bijzonders. Het werd een bowling-arrangement (www.bowlingpaleis.be ) in Sint-Niklaas (bestaat ook in Lochristi) en inderdaad, mét fondue-menu.
Wij hadden eerst aperitief, dan vlees- en visfondue, frietjes en groentenbuffet, à volonté, daarna zijn we twee spelletjes gaan bowlen en uiteindelijk kozen we voor een dessertenbuffet en een groot dansfeest in een zaaltje apart.
Het klinkt misschien niet zo 'chique', maar de bowling is onlangs totaal vernieuwd en ik heb zelden een huwelijksfeest meegemaakt met zo'n mooie zaal (kijk maar eens naar de foto's op de website). Sommige mensen waren op voorhand was sceptisch, maar nadien was iedereen enthousiast en de sfeer zat er meteen in. Het eten was ontzettend lekker.
En ja, ik heb gebowld met mijn trouwkleed aan. Beetje onhandig, maar supertof. Als je wil, kan ik je er meer over vertellen. Mail maar naar Ldeduytschaever@hotmail.com.
Groetjes, Lieve
|
|
Mieke
22-9-2007
|
30-8-2007 8:45:02
wij doen een walking diner, we wouden ook geen traditioneel feest: een grote paëlla, BBQ, koude schotel en pasta. dan koffie en thee buffet met kleine gebakjes.
fondue lijkt me ook niet zo praktisch ja en het riekt he
succes
Mieke 22/09/07
|
|
eline
5-9-2008
|
30-8-2007 9:36:54
hey,
misschien kan je het idee van fondue in het dessert verwerken, door een chocolade fondue te doen. het is maar een suggestie
groetjes Eline en Stijn 05/09/2008
|
|
Marie
5-10-2008
|
30-8-2007 10:05:32
Ik heb geen ervaring met feestzaalhouders, zijn die wat inschikkelijk? Ik vraag me af hoe ze zouden reageren als ik met het fondue-idee aankom...
|
|
evelien
8-12-2007
|
30-8-2007 10:09:27
Wij trouwen op 8 december (winter dus). Wij geven een bierfeest: we schenken enkel bieren. We doen een breughelbuffet en in elk gerechtje zit een ander biertje verwerkt... Als je meer info wil over onze traiteur, mail dan! evelienlombaert@hotmail.com
Groetjes,
Evelien x
|
|
Karlien
9-8-2009
|
30-8-2007 12:11:37
Wij wouden ook iets specialer, maar de meeste zalen hebben hun standaard menu's waar je tussen moet kiezen. Uiteindelijk zijn we via een traiteur (De waaiberg -Leuven - doet ook feesten buiten VL-Brabant denk ik) een toffe zaal gevonden, die zonder vaste traiteur werkte. Bij de Waaiberg (www.waaiberg.be ) kan je echt alles vragen, wij zijn ook aan verschillende landen aan het denk waar we al geweest zijn: zuid-Amerikaans, italiaans,.. Hij doet ook bbq, lam aan het spit, wok, ... Je mag zelf je wijn meenemen, hij vraagt geen stopgeld en hij staat echt open voor mensen die eeen iets krapper budget hebben.
succes ermee!
Karlien 9/8/8
|
|
maureen
10-5-2008
|
30-8-2007 15:44:20
hallo marie,
Wij trouwen 10 mei 2008 en wij hadden ook zo iets van niets traditioneel. Dus hebben we gekozen voor een bbq. Onze zaal in Stekenen "Kastelenhof" is een kasteel dat je huurt zonder traiteur. Deze mag je zelf aanbrengen en dan doe je wat je wil. Maar denk je niet dat fondue er voor zal zorgen dat je dans feest iets minder op gang zal komen? Want de mensen bewegen niet he. Wij hebben voorgerecht met verschillende themas en dan bbq en desserten buffet. zodat de mensen steeds naar hun eten zelf moetne gaan, zo krijg je meer beweging. Terwijl fondue allemaal zittend is. En zo de mensen mss sneller geneigd zijn zullen zijn om aan tafel te blijven zitten en verder te praten.
Veel succes moet het plannen van je huwelijk
groetjes
Maureen & Dirk 10 mei 2008
|
|
Selma
8-9-2007
|
30-8-2007 16:00:59
Ik zou niet voor een fondue kiezen. Die geur gaat echt in je kleren zitten. Niet lekker. BBQ- vind ik zelf een ontzettend leuk alternatief.
Wij hebben gekozen voor een buffet. Voor ieder wat wils en altijd lekker.
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|