Nu Online
Momenteel zijn er 193 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Familie

  29-8-2007 16:28:22
Bijna al onze genodigden wonen op 1u/1,5u rijden van onze woonplaats. Nu zitten we er nog over na te denken hoe we dit gaan aanpakken. We willen immers niet dat iedereen heel vroeg het feest verlaat omdat er nog zover gereden moet worden. Anderzijds kunnen we wel onze ouders in ons huis laten logeren maar uiteraard niet iedereen... Iemand een praktische oplossing?

Dankje!

Annelore & Rob

annelore
19-9-2009
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 830


Tine
1-1-2017
 Meld misbruik29-8-2007 16:48:50

Wij hebben hetzelfde probleem, nl de familie van mijn vriend komt van nl en anderzijds komt mijn familie van regio Brugge. Dus gelijk waar we het feest houden is het voor beiden ver rijden. Wij hebben al gedacht aan een busje te huren voor iedereen die wil overnachten in een hotel. Dan hoeft er niemand te rijden en komt iedereen veilig bij het hotel aan.



Kristel

 Meld misbruik29-8-2007 16:50:09

Hoi Annelore,

Bij ons kwam ook een deel van ver, sommige zelfs uit het buitenland.
Ik had een lijst samengesteld van hotels in de buurt, van een goedkope Formule 1 tot een leuke B&B tot een luxueuze Hilton. Zo vond iedereen wel wat naar zijn smaak en prijs.
Een groot deel maakte er een weekendje van en diegene die toch terug reden zijn rond 2-3u 's nachts vertrokken wat best goed mee viel vind ik.



mieke
1-9-2007
 Meld misbruik29-8-2007 18:11:59

de familie van mijn vriend moet ook van heel ver komen. Zijn ouders, broer en zussen met hun partners blijven hier in de buurt in een hotelletje slapen. De rest van de familie (die gelukkig vrij dicht bij elkaar wonen) gingen een busje of zo huren en allemaal samen komen.



Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik30-8-2007 7:59:15

Hoi,

Wij hadden op onze feest veel genodigden die van ver moesten komen, maar dat was voor hen zeker geen reden om vroeg naar huis te gaan. Er was dus eigenlijk geen probleem ;-)
Er was wel een hotel op enkele honderen meters van de feestzaal, maar daar is maar 1 koppel blijven overnachten.

Groetjes,
Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...