Terug naar overzicht
Hey Nele!wij trouwen ook op 29 september! We moeten onze ringen ook nog afhalen, bij de pastoor langs gaan en de misboekjes maken. Zaterdag ga ik voor mijn kapsel. Volgende week is het al onze burgerlijke trouw dus het komt allemaal heeel dicht bij nu. We zijn al sinds december 2005 verloofd, dus nu mag het wel gaan komen :).Veerle
Hallo Nele,Wij trouwen ook op 29 september :-) Jaja nog een maand dus! Wel vandaag komen ze mijn proefkapsel en maquillage doen, de misboekjes zijn af, voor de rest alleen nog de bedankjes en de tafelschikkingen, al die kleine details he overal nog eens rondbellen!Groetjes Petra
Hey Nele,Voor ons is de grote dag ook 29 september! Ik begin nu ook wel de eerste zenuwen te voelen, vooral omdat de mensen zich nu massaal aanmelden voor het feest en receptie (moet voor 1 september) en daardoor voelt het allemaal wat dichterbij komen. We hebben gister de bloemen besteld, volgende week gaat het misboekje naar de drukker en mag ik gaan voor mijn proefkapsel. Momenteel zijn we ook nog bezig met de tafelthema's en vanf volgende week gaan we de tafelschikking maken. Binnenkort ook nog eens een afspraak met de zaal plannen en allemaal van die kleine dingen.... 8 september heb ik mijn vrijkgezellen en dat is al volgende week...joepie.Succes nog met aal voorbereidingen!!!Groetjes, Els29092007
hey 29 september bruidjes ook wij trouwen op 29 september , het komt inderdaad allemaal heel dicht bij . Maar van stress kan ik nog niet echt spreken , buiten die nare dromen zo af en toe heb. Het enige wat hier nog moet gebeuren is het bruidsboeket bestellen en de definitieve tafelschikking , maar die moet ik maar doorgeven op 15 september dus heb daar nog wel wat tijd voor . Hey Els van welke regio ben jij ? ik heb namelijk ook op 8 september mijn vrijgezellendag .aan iedereen nog veel succes met de laatste voorbereidingen , en laat ons vooral hopen op stralend weer .groetjes Kelly29/09/2007
Hey Kelly,Ik ben van Limburg (Tongeren). En jij? Leuk dat we op dezelfde dag onze vrijgezellen hebben en ook nog eens op dezelfde dag trouwen!!Groetjes, Els
Hey Els , ik ben van Hamme ( oost-vlaanderen) ligt natuurlijk een eindje uit elkaar .Dacht dat er bij ons in de regio die dag nog 2 koppels zijn die dan trouwen .groetjes
Ja, wij trouwen ook in Hamme ;).Veerle29/09/2007
Hey Veerle t'is juist jij trouwt ook dan , om hoe laat trouw jij alweer ?groetjes Kelly
Om 14u30, en jij?Veerle
hey ik enkel om 11u voor de wet in Hamme , ons kerkelijk huwelijk heeft plaats in Sint-Niklaas om 15u groetjes Kelly