Nu Online
Momenteel zijn er 200 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidsjurk regio Leuven

  28-8-2007 23:27:47
Hoi,
Ik ga binnekort op zoek naar mijn bruidsjurk. Vermits ik in Leuven woon, ga ik zeker eens langs bij Linx en Maxim's Couture. Graag zou ik een jurk vinden van ongeveer 1000 Euro, kan ik dat daar vinden in de nieuwe collectie? Kan iemand nog andere winkels aanbevelen waar ze jurken van deze prijscatergorie hebben? Zou ik kunnen wachten op de volgende solden, ik weet niet of er in januari wel solden gaan zijn vermits er maar een collectie per jaar uitkomt.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Groetjes,

Annelies
06/09/2008

Annelies
6-9-2008
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 815


Sofie
24-5-2008
 Meld misbruik29-8-2007 9:37:36

Hey,
Ik ben van Wetteren en ga mijn trouwkleed in Brussel laten maken. Ben toevallig tijdens mijn zoektocht een winkeltje tegengekomen waar de kleedjes op maat gemaakt worden. Eenvoudig maar speciaal... Daar kan je voor jouw budget zeker iets moois laten maken.
Sofie
24/05/2008



Karlien
9-8-2009
 Meld misbruik29-8-2007 12:02:48

Ik heb mijn kleed in de solden gekocht. Echt een aanrader: het zijn de pasmodelen van de oudste collectie die ze verkopen. Ik ben op de laatste dag van de solden (31/07/07) geweest en ze hadden nog heel wat mooie dingen. Misschien dat ze in de solden in jan, de dingen die in juli niet verkocht geraakten ook in solden zetten. Vraag het eens na. Ik moet met mijn kleed begin juni terug gaan voor retouches, voor mijn trouw 9 aug. Dus je kan eens vragen of de volgende solden nog haalbaar zijn voor jou.
Ik ben in ieder geval heeeeeeeel blij met mijn kleed, het is een pareltje en dat voor de helft van de prijs.

Succes



Liv
15-9-2007
 Meld misbruik29-8-2007 20:17:36

Linx in Leuven is wel iets duurder hoor.



Tania
3-5-2008
 Meld misbruik29-8-2007 20:34:56

Hey,

Ik heb mijn jurk bij Maxim's Couture besteld, wel in Mechelen. Ben tot nu toe heel tevreden daar, vooral omdat de retouches gratis zijn. Ze waren ook supervriendelijk. Het mijne is er één van de nieuwe collectie van Pronovias (2008), en kost 1040 euro. Ik heb gewoon meteen gezegd dat mijn budget een uiterste maximum van 1200 euro was, en daar houden ze dan rekening mee. Je hebt echt wel keuze hoor, in die prijsklasse. Ik heb trouwens ook duurdere kleedjes aangehad die er zeg maar "goedkoper" uit zien, dus alles is relatief.

Veel succes in elk geval!

Tania



Mieke
8-9-2007
 Meld misbruik30-8-2007 12:55:37

Mijn kleedje komt van Linx Leuven en koste 1075 euro + 50 euro retouches.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...