Nu Online
Momenteel zijn er 123 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Prachtig feest!

  28-8-2007 19:47:10
Hallo bruidjes,

25 augustus is uiteindelijk razend snel dichterbij gekomen! Met zes maand tussen ons huwelijk en ons eigenlijke grote feest, is de grote dag dan jammergenoeg toch al achter de rug. Even een verslagje:
Sinds dinsdag had ik verlof genomen, en het was nodig ook, want er viel nog heel wat te doen: bedankingskes knutselen, menu's maken, tafelaanduiding,...Tot het laatste moment was het volop stress, en uiteindelijk waren we eigenlijk nog niet eens klaar (de menu's waren niet eens geschreven!), maar geen erg. Het weer zat geweldig goed mee, waardoor we de receptie buiten konden doen. Ook al hadden we geen prachtige locatie (we hielden de receptie gewoon voor de feestzaal op een parking eigenlijk), was de sfeer al meteen gezellig en viel het niet eens op waar we stonden. Veel lof natuurlijk over mijn kleed en hoe prachtig ik er wel niet uitzag. Allemaal heel fijn om te horen! Na een spetterende entree ging ons bbqbuffet-festijn van start, en het was in één woord fantastisch!! Echt allemaal heel lekker. Ik kreeg alleen niet zo veel binnen precies. Daarna was het tijd om onze ouders te bedanken. Dit was de eerste keer dat ik begon te wenen als een klein kind, echt tranen met tuiten! Ik was nog niet helemaal bekomen, of daar kwam al een eerste verrassing aan: mijn zus zong en speelde enkele liedjes samen met nog drie andere mensen. Bij het eerste liedje vloeiden de traantjes weer rijkelijk. Daarna was het tijd voor ons dessertbuffet, dat opnieuw een voltreffer was. Daarna kwam een tweede verrassing: de neven en nichten hadden ook iets voorbereid. En de grootste verrassing kwam er nog bij: mijn favoriete neefje was toch aanwezig!!!Hij kon het niet laten om niet te komen, en was er bij. Ik heb mij gewoon in zijn armen gesmeten en weer staan snikken. Daarna was het aan ons om een aantal proeven te doen om een zware koffer in de wacht te slepen. We slaagden dan ook zonder enig probleem. Dan was het tijd voor de openingsdans. Ik was ondertussen mijn marokkaans kleedje gaan aantrekken (handgemaakt, laten maken door de mama van mijn man), waar ik dan ook fantastische reacties op gekregen heb. Na de openingsdans kwam een laatste verrassing: ook de buren hadden iets in petto: een eigen versie van "vlaanderen zingt". Aangezien het dezelfde avond doorging in kortrijk, en niemand kon gaan, brachten ze vlaanderen zingt dan maar naar ons. Kan je je voorstellen dat de ambiance er meteen in zat met liedjes zoals: le lac du connemara en heb je even voor mij? Eventjes had ik dan het gevoel dat de avond vroeg ten einde zou lopen, maar uiteindelijk was het toch zo'n 7u tegen dat we onze hotelkamer bereikt hadden. Ook nadien waren de reacties nog steeds fantastisch, en we hebben echt een prachtig feest achter de rug! Het is echt nog sneller aan mij voorbij gegaan dan gedacht, en ik vrees dat ik toch nog altijd iets te weinig heb kunnen genieten. Ondertussen al naar de video gekeken die we hebben, en alweer werd ik helemaal emotioneel.... Ik ben echt iedereen heel dankbaar die ons geholpen heeft om er zo'n prachtige dag van te maken.

Ik hoop dat ik in de toekomst toch nog eventjes naar deze site kan komen kijken, en tips kan geven aan nieuwe bruidjes. Want bij mij blijft het kriebelen, en ik wenste dat ik elke dag opnieuw zou kunnen trouwen...

Neem ook zeker een kijkje op http://lienetghafour.bruiloftsite.nl , want ik ben nog van plan er een heel uitgebreid verslag op te zetten, en zeker nog foto's toe te voegen!! Laat ook zeker een reactie achter in het gastenboek aub!

Groetjes,
Lien
http://lienetghafour.bruiloftsite.nl

lien
23-2-2007
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 884


Patricia

 Meld misbruik6-9-2007 12:55:57

Hoi Lien

Blij je nog eens te horen hier. En met zo'n positief nieuws. Tof dat jullie je geamuseerd hebben. Ben echt blij voor jullie ze.

Vele groetekes
Patricia
01/08/2008


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...