Terug naar overzicht
Hey,Wij trouwen op 2/8/08 en hebben aan mijn leraar viool gevraagd of hij komt spelen. Hij zal dit doen.Hij heeft ook een groepje (viool, gitaar, accordeon (tijdens een viering vervangen door piano). Het groepje zelf heb ik nog nooit horen spelen, mijn leraar uiteraard wel. Ik kan je één ding zeggen: hij speelt fantastisch! Prijzen ken ik (nog) niet, maar ze hebben wel een nieuwe website. www.triograffiti.be Groetjes
Hallo Lieselot,ik ben zelf professioneel violiste en speel heel regelmatig in alle soorten bezettingen (van strijkkwartet tot enkel viool-cello) ook huwelijksmissen.Je mag gerust contacteren via tantrijn@hotmail.com.Mvg,Sanderijn Verstraeten
Dag LieselotMijn naam is Tom Vanleeuwen en ben actief als trompettist bij verschillende ensembles, op www.wijtrouwen.com/huwelijksorkesten vind je hier een overzichtje van. Ik werk heel vaak samen met Vanessa, een conservatoriumstudente viool die dan wordt begeleid door één muzikant (piano, gitaar, viool,...) of door een volledig ensemble. Laat het me zeker weten mocht je hier meer info over wensen!Vriendelijke groeten,Tomtomvanleeuwen@hotmail.com
Wij hebben Duo Difference zie www.duo-difference.nl Zij zullen ook 's avonds op ons feest spelen.Echt geweldig! Ze kunnen werkelijk bijna alles spelen.SuccesJudith22/9/2007