Terug naar overzicht
beste, Misschien kan ik u helpen bibi77@hotmailgroetjes en nog veel succesErik
Hallo Susy,Om je budget en beetje in balans te houden wat betreft muziek probeer je best eens hout1234@hotmail.com. Veel succes !Mvg
Wij hadden als fotograaf Foto Focus van de Patersstraat in Turnhout. Hij heeft een goede prijs/kwaliteitverhouding. Hij is niet heel goedkoop, maar ook zeker niet de duurste.Als DJ hadden we DJ Otto uit Retie. Hij kan de sfeer er goed inhouden en zijn prijs is niet duur. Hij heeft een website: www.djotto.be Veel succes!
Hey Susy,Wij trouwen volgend jaar en hebben dj en fotograaf reeds vastliggen. Wij kozen voor Thierry van fotomoment.be . 'k Zou zeggen: neem eens een kijkje op zijn site. Heel vriendelijke man waar ik enkel nog maar positieve dingen over gelezen heb. 't Is natuurlijk wat je juist verlangt van een fotograaf he. Wij vonden een album niet noodzakelijk, wilden liever alles op dvd. Als dj hebben we dj supreme gekozen. Hij vraagt 350€ tot 3u en 50€ per bijkomend uur. Persoonlijk geef ik lieve iets meer uit aan een dj, zodat het een knalfeest wordt. www.djsupreme.be Veel succes!
heyal uitvoerig besproken in vorige topics (je zal zelf es moeten gaan zien bij onderwerp fotograaf ed want heb nu niet zo veel tijd) is thierry van fotomoment, www.fotomoment.be wij hadden hem ook en iedereen is zeer enthousiast over onze foto's, hij werkt over gans vlaanderen dus dat is geen probleem.voor een offerte mail je hem best want is te zien welke formule je wil.successas
Ook al heel vaak besproken lately, onze fotograaf Jef Celen; website is www.jeffcelen.be . We zijn heel blij dat we hem gevonden hebben, voor 300 euro hebben we van de hele dag echt prachtige foto's, wel zonder album of afdrukken. Je kan ongeveer alle info vinden op zijn site. Album maak je ofwel zelf digitaal (wij gaan dat waarschijnlijk doen, is wel persoonlijk zo), ofwel doet hij het voor je (extra kost 100 euro) via www.pixbook.be . Wij hebben er een hele tijd naar gezocht, dus ik hoop dat dit kan helpen. Hij is van het Leuvense (Holsbeek), maar wij zijn uit Liedekerke, dus de afstand is zeker geen punt.Groetjes en veel succes nog,Tania