Terug naar overzicht
elke keer 10 euro voor de proefkapsels en 25 euro voor kapsel op de dag zelf (ik ga wel naar het kapsalon, want dat is om de hoek)
Hallo Elke,Ik heb niks moeten betalen voor mijn proefkapsel. Vind ik maar normaal ook als je enkele weken later toch terug komt :-)Enkel de dag zelf moet ik betalen om mijn haar op te steken, weet wel niet hoeveel dat zal zijn, heb er niet naar gevraagd...Hopelijk ben je er iets mee.groetjes,Karen08-09-2007
23.5 € voor het proefkapsel en nog eens 23.5 € op de dag zelf.
Ik betaal voor proef en huwelijkskapsel telkens 22,5 euro. Dat is het gewone tarief dat het kapsalon hanteert voor opsteken. Voor de proef ga ik naar het kapsalon (8 november) en ze komen naar mij thuis op onze trouwdag (8 december). Ik hoop dat ik het niet te nipt genomen heb met maar één maand ertussen, maar de kapster kon niet vroeger wegens bevallingsverlof.Groetjes,Evelien x
Ik betaal voor de proef hetzelfde als op de dag zelf, maar dat is toch normaal? Die man stopt er toch ook zijn tijd in? Hij is er 2 uur mee bezig geweest en anders had hij andere klanten kunnen doen... En ik ben daarna nog uit geweest, dus heb er ook wat aan gehad en goede reacties gehad!Ik betaal 60€ voor kapsel en make-up, dus 30€ voor elk. T is niet zo goedkoop, maar ik ben er wel heel tevreden over. Ervoor had ik op een ander ook een proefkapsel laten doen en moest toen mijn eigen spullen meenemen en die is er amper 15 min mee bezig geweest. Heb daar ook 30€ aan moeten betalen!
hoihoi,mijn vriendin gaat mijn haren en make-up doen. Zij is namelijk kapster en heeft al voor heel wat mooie bruidskapsel gezorgd.Mij helpt ze voor een vriendenprijsje maar normaal in de kapsalon betaal je voor proefkapsel en make-up en op de dag zelf rond de 200 euro.groetjes Daphne