Nu Online
Momenteel zijn er 137 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

klein feest

28-8-2007 12:01:31
Hallo, onze datum ligt vast op 08-08-2008.
wij willen er niets groots van maken, klein intiem feest met de mensen die voor ons belangrijk zijn.Ik vroeg me af of er nog koppeltjes zijn die hetzelfde idee hebben en wat jullie plannen zijn voor die dag?

karolien
8-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 229

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik28-8-2007 12:13:01

wij houden ook een klein feest, een walking dinner met een muziekbandje. ongeveer een 50-tal mensen.
het is wel moeilijk om het klein te houden, want je gaat garantie mensen op hun teen trappen. (ik heb dat gevoel toch heel erg)
groetjes

Karen
8-9-2007
 Meld misbruik28-8-2007 15:25:32

Hallo,

Wij trouwen volgende week en er komen 150 gasten naar onze receptie. Het avondfeest wilde ik intiem houden en dan zijn me met een 50-tal. Geen grote aantallen dus en geen angst om mensen op hun tenen te trappen want we hebben een uitgebreide receptie. Wil vooral genieten dus een bewuste keuze om het 's avonds kleiner te houden. Vooral doen waar jullie je het best bij voelen, de eventuele commentaar, niks van aantrekken zou ik zo zeggen :-)
Het is jullie dag, jullie keuze!

groetjes,

Karen
08-09-2007

lindsay
22-11-2008
 Meld misbruik28-8-2007 20:23:38

hoi karolien,

Onze huwelijksdatum ligt vast voor 27 september 2008 ! en wij houden het ook heel intiem wij zullen de hele dag maar met een 40tal personen zijn! ik vind tenslotte dat je de leute toch wel zelf maakt hoor je moet daarom niet met 100man zijn om plezier te hebben! wij vragen ook enkel de familie waar we het meest contact mee hebben! en de mensen begrijpen dat wel alle de meeste zullen dat begrijpen maar tenslotte moet je ook naar je budjet kijken geen kosten doen waar je niet uitraakt! dus genieten maar zullen wij ook doen!
groetjes lindsay

Lore
24-8-2007
 Meld misbruik29-8-2007 8:56:09

Hey!
Ik ben 24 aug getrouwd en we hebben het ook klein gehouden. We waren met 35 gasten de hele dag. Ouders, grootouders, broers en zussen, onze meter en peter en de meter en peter van onze dochter (we hebben haar laten dopen in onze huwelijksviering)Ik heb alles zelf gedaan, behalve het eten hebben we laten doen. De dag was super en ik heb er geen spijt van dat ik niet iedereen heb uitgenodigd. Alle andere mensen mochten komen kijken naar kerk of stadhuis en dat hebben er ook een 20 tal gedaan. Ook qua kostenplaatje is ons feest geen hoogvlieger geweest en toch was alles tot in de puntjes geregeld en gewoonweg perfect! Doe gewoon wat jij wilt doen en trek je niets aan van 'geteentrapte' mensen. Het is tenslotte jullie dag!

Groetjes
Lore

24/08/2007

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik29-8-2007 21:28:09

Bij ons wordt het een vrij klassiek feest (met diner etc) maar we houden het ook beperkt in gastenaantal. Op de receptie zullen we ongeveer 120 personen hebben, waarvan er een 60 à 70 tal blijven voor het diner. We waren wat bang dat er niet genoeg ambiance zou zijn voor het avondfeest met 60, maar we hopen dat dat wel zal meevallen. We hebben niet zo'n grote familie, en nodigen mensen die van ver familie zijn en we anders ook nooit zien, niet uit. Vandaar dus... Voor de rest ziet onze dag er denk ik vrij klassiek uit, met gemeentelijk huwelijk 's ochtends, rond 16u30 receptie en aansluitend avondfeest.

Groetjes,

Tania

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik29-8-2007 21:49:57

klein vraagje... hoe krijgen jullie die mensen na de receptie weg???
Daar zit ik nu mee

stefanie
21-9-2007
 Meld misbruik30-8-2007 16:38:35

Hallo,

Wij hebben eigenlijk ook een intiem feest, er zijn zo'n 34 die heel de dag er bij zijn en dan komen er nog zo'n 21 vanaf de taart. Als ik het zo zie, is dat echt wel weinig!! Maar 14 mensen kunnen er niet komen. De familie van mijn schoonvader en de familie van mijn vader hebben we niet uitgenodigd door vroegere familieruzie en omdat we er geen contact mee hebben.
Al bij al hoop ik dat er wat ambiance gaat zijn, ben daar echt bang voor.
Ohh, eigenlijk bepaal je zelf de ambiance ge!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...