Terug naar overzicht
Wij trouwen een weekje vroeger dan jullie... Bij ons ligt de feestzaal, vervoer, ceremoniemeester, DJ, kerk en gemeentehuis vast... Ik heb ook al een eerste versie van ons misboekje af... In oktober gaat mijn bruidje haar kleed gaan kiezen...
Hey kelly,Naar mijn eigen persoonlijke mening moet je er niet meer spoed achter zetten... Wij trouwen op 17 mei en ik heb eigenlijk nog minder geregeld: enkel de kerk en feestzaal ligt echt vast(gemeente kan pas op 6maand, meer precies op 30/10 zullen wij in ondertrouw gaan). Ik heb wel al een afspraak voor het passen van kleedjes en we hebben al in grote lijnen uitgewerkt hoe en wat we nog willen die dag. We zijn al 3 maanden op zoek naar een fotograaf, hebben er al heel veel gezien, maar vinden maar niet echt onze goesting (als jij nog een goede tip hebt?)... In de komende maand gaan we fotograaf (hopelijk),dj en ceremoniemeester vastleggen. Vervoer nemen we niet dus dat moeten we niet regelen.Ik ben er allezins van overtuigd dat ik nog tijd genoeg heb en dat alles wel in orde komt, ik zou echt niet willen dat alles nu al geregeld zou zijn en dat ik dan enkele maanden alleen maar moet aftellen...Veel plezier nog!groetjes,Ilse17 mei 2007
oei, het moet natuurlijk 17 mei 2008 zijn :-)Ilse
Hey Kelly,Wij trouwen ook op 31/05/2008!! Nog 277 dagen te gaan!Bij ons ligt de zaal, DJ en fotograaf al vast. Het gemeentehuis kan bij ons maar pas vanaf 6 maanden, dus is dit nog te vroeg. En volgende week ga ik voor het eerst op zoek naar mijn trouwjurk. Dus ik denk dat we op hetzelfde niveau zitten ;-)Groetjes,Caroline
Hey,Wij trouwen op 14 juni 2008. Feestzaal , dj , kerk , gemeentehuis , fotograaf ligt al vast. Volgende week afspraak voor de auto's , en vanaf december kleedjes gaan passen!Vanaf dan is de nieuwe collectie binnen waar ik het mijne ga kopen.Ben ook al aan het rond kijken voor de misboekjes.De uitnodigen worden gemaakt door familie die zelf een winkel runnen.Gemakkelijk dus;) Nog veel succes met de voorbereidingen!
Hoi Kelly,wij trouwen inderdaad ook op 31 mei 2008. Bij ons liggen de feestzaal, dj, vervoer voor ons (bruidspaar) en de animatie al vast sinds begin juni. De uitnodigingen zijn al gekozen en de proefdruk hebben we ondertussen ook ontvangen, moeten enkel nog onze goedkeuring geven maar daar hebben we nog tijd voor.De huwelijksdatum en-uur hebben we alvast gaan reserveren op het gemeentehuis zodat we verder konden gaan plannen. De ondertrouw kan idd pas max 6 maanden voor het huwelijk, maar wij konden gelukkig al wel "reserveren".Wij trouwen niet voor de kerk maar er zal wel een ceremonie worden gehouden die verzorgd zal worden door enkele vrienden van ons die er nu al volop mee bezig zijn.Overmorgen ga ik op zoek naar mijn kleed (ik ben nu ongeveer 2,5 maand zwanger dus ik mag niet te lang meer wachten).We zijn met de rest ook al wel bezig maar dat gebeurt allemaal op het gemakje, we hebben nu ook nog andere dingen waar we ons op moeten focussen...Veel plezier met jullie voorbereidingen, wij genieten er in elk geval met volle teugen van!groetjesAnke & Kenneth
Bedankt voor de reacties!Zo te zien zijn er die al heel veel gedaan hebben en zijn er die ongeveer gelijk lopen met ons.We doen dus op ons gemakske voort! Heb geen zin om dan maanden niets voor handen te hebben!GroetjesKelly