Terug naar overzicht
Wij hebben aan de binnenkant van onze uitnodiging volgende tekst staan:Jij en ik. Ik en jij. Voor altijd samen. Voor altijd wij...Kort, maar krachtig!groetjes Ann
Wij hadden:De voordeur blijft dezelfde,De bewoners ookToch verandert er iets:Wij gaan trouwen!!groetjes
wij nemen:you don't marry the person you can live with, you marry the person you can't live without!veel succes
Wij hebben dit, op een site gevonden:Misschien is het voor u gloednieuw maar zelf weten we het al een tijdjeDat bij twee zo hecht verbonden harten de ringen niet mogen ontbrekenDaarom willen we onze liefde bezegelen met een huwelijkOp 3 mei 2008 stappen we in het huwelijksbootje!De uitnodigingen zijn er nog lang niet hoor, maar we hadden zo al eens getest, vandaar dat we wel de tekst al hebben bedacht :). Dus wie weet veranderen we nog wel van idee, maar dit vinden we tot nu toe het fijnst!Groetjes,Tania
Vanaf het moment dat ik je zag dacht ik: jij hoort bij mij! Toen kwam er steeds van dag tot dag een beetje liefde bij.Toon hermansgreetzevelyne
Zo gelukkig zijn wij nog nooit geweest,Jullie zijn uitgenodigd op ons huwelijksfeest.Liefst voor ons huishouden geen geschenken,Maar je mag altijdaan ons spaarvarkentje denken.Ik ben ook nog op zoek naar het mooiste maar das er al vast 1 dat de voorkeur krijgt.Ben er al vroeg mee bezig maar ik wil zoveel mogenlijk zelf doen vandaar.Ideën zijn steeds welkom.
Hallo,Als je intussen nog geen tekstje hebt gevonden, mag je me altijd een mailtje sturen met wat informatie over jullie beiden...vb, of jullie al samenwonen of hoe en waar julliej mekaar leerden kennen...dan wil ik wel proberen iets in elkaar te schrijven !! Groetjes, Olivia