Terug naar overzicht
Laat ons hopen dat ze juist zitten !!!Jij ook een mooie dag. Wij weekje later.Mieke22*09*07
Goh, ik hoop zo dat ze gelijk hebben! NOg 18 dagjes... het begint nu echt wel te korten:-)GroetjesCaroline15/09/07
Hallo,Hier ook een september bruidje. T is te hopen dat het juist is en dat we lekker goed weer hebben met onze trouwdag. Liefs en genieten héAnne21.09.07
Hallokes,Dat lijkt me zeker gene slecht nieuws.Binnenkort is 't zover :-)Groetjes Petra29/09/2007
Laten we maar hopen, maar na zo'n zomer verdienen we wel een mooie september en oktober maand he!Nog 32 dagen te gaan...en nog vanalles te doen.Groetjes, Els29/09/07
YES YES YES YES!!!!!!!!!!Wij trouwen ook op 15/09. Ik kijk alle dagen op zoover.nl Daar geven ze tot 2 weken voorspellingen in je stad of dorp. Vandaag hebben ze tot 10/09 gegeven en bij ons wordt het heeeeel zonnig en 22 graden die dag, dus ik hoop dat het 3 dagen later 25 gaat worden......Als we nu eens allemaal samen eieren naar de clarissen brengen moet het toch lukken? :):)
Wij trouwen ook op 15 september! We hopen zo op goed weer, want we doen alles buiten. We hebben tenten voorzien, maar hopen dat we die niet nodig hebben...of tegn de zon :)De afgelopen 4 jaren was het dat weekend goed weer! Ieder jaar hadden we toen buiten een feest...Maar dat wil jammergenoeg niets zeggen...Duimen maar!Sarah (een andere!)15.09.07
Hey,wij trouwen ook op de 15de septemberen nu begint de eerste stress te komen:de tafelschikking doorgeven, de laatsteafspraken nog eens vastleggen, het draaiboek van de suite,... Duimen voor een stralende zon en ookhet stralende humeur van de gasten!Groetjes,Greet
Voor mij nog 3 dagjes te gaan. Ik trouw op 1 september en zoals het er nu naar uitziet zal het geen goed weer zijn denk (vrees ik)