Nu Online
Momenteel zijn er 51 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis

  28-8-2007 9:50:35
Hallo Bruidjes,

Om de een of de andere reden spreekt Sri Lanka me heel erg aan. Sommigen zeggen me dat ze het niet zouden aandurven om erheen te gaan omwille van de onstabiele situatie met de Tamil-tijgers.
Zouden jullie ook schrik hebben om te gaan, of zich niets aantrekken van de politieke situatie daar en genieten van een leuke reis?

Groetjes
Kaz

Karen
24-11-2007
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 984


kim
26-4-2008
 Meld misbruik28-8-2007 9:56:05

Wij zijn ook nog nooit naar Azië geweest en wilden ook eerst naar Sri Lanka gaan, maar iedereen raadde ons Thailand aan als huwelijksreis. Daar krijg je echt waar voor je geld!! Misschien is dat wel een optie?



Elke
13-10-2007
 Meld misbruik28-8-2007 10:13:49

Ik zou gewoon gaan!!! Als dit je echt aanspreekt, waarom niet? Wij willen naar Vietnam en Cambodja, en dat gaan we ook doen. Als je wil rondtrekken, is het misschien geen slecht idee van eens bij Best tours te gaan zien, zij bieden echt wel goeie zaken aan. Als een regio te onstabiel is, dan gaan de touroperators er echt niet meer naartoe gaan, dus daar hoef je je volgens mij geen zorgen om te maken.
Thailand is voor ons geen optie omdat iedereen daar naartoe gaat of daar al naartoe geweest is, en we het liever iets minder toeristisch hebben ...

Elke



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik28-8-2007 10:46:24

he kaz, mijn ouders zijn echte azie- fanaten. Elke winter zitten ze daar een maand.
Nu zijn ze vorig jaar naar sri lanka geweest, en ze vinden het eigenlijk het minste land waar ze tot hiertoe zijn geweest. Je zou wel niks merken van de onstabiele situatie.
Thailand is ook heel mooi als huwelijksreis, wel heel toeristisch. Maar wel echt mooi!!
Verder vind ik azie zowiezo een aanrader voor huwelijksreizen omdat je daar attenties en service gaat krijgen, die ze hier in europa niet meer geven. Daar is een honeymoon ook een echte honeymoon!



Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik28-8-2007 11:48:08

Hoi,

Zelf heb ik geen ervaring met Sri Lanka. Wij zijn in juni met BestTours op huwelijksreis geweest naar Thailand. Onze reisleidster daar kwam van Sri Lanka. Ze vertelde dat ze daar in het voorjaar 's nacht wakker werd van bommen en daar een serieuze schrik had gepakt. Ze heeft toen meteen haar overplaatsing gevraagd. Ze moest in juli wel terug naar Sri Lanka, maar keek er erg tegenop. Voor haar was Sri Lanka een traumatisch ervaring, maar haar contract voor Sri Lanka was nog niet afgelopen. Ze mocht enkel tijdelijk naar Thailand komen om te bekomen van de schrik. Ze vindt Sri Lanka prachtig, maar vindt het nu niet het moment om het land te bezoeken.
Je moet voor jezelf maar uitmaken of je de negatieve sfeer daar er wil bijnemen.
Onze rondreis in Thailand (Aard paradijs) was eigenlijk helemaal niet zo toeristisch, wij vonden het een unieke ervaring!

Groetjes,
Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl



Marijke
2-8-2008
 Meld misbruik28-8-2007 12:40:12

hallo karen,

Wij vertrekken eind september naar sri-lanka. Had ik bij de boeking van de reis geweten dat mijn vriend me ten huwelijk ging vragen, dan hadden we wellicht een jaartje gewacht en sri-lanka als huwelijksreis genomen, maar ja.
Ondertussen hebben we met een aantal mensen gesproken die al naar sri-lanka geweest zijn en zij vonden het hun mooiste reis. Van de Tamil-tijgers merk je weinig, ze zitten voornamelijk in het noorden en als toerist mag je daar niet komen. Af en toe gebeurd er wel een aanslag in colombo maar nooit echt op toeristen gemunt (daar zou ik me niet door laten afschrikken, hetzelfde kan gebeuren in madrid)
Wij gaan voor twee weken- eerst een weekje rondtrekken met privéchauffeur en dan een weekje strandvakantie. Voor die strandvakantie kan je kiezen: ofwel in sri-lanka zelf ofwel in de maladiven. Omdat het voor ons een gewone reis is sluiten we af in sri-lanka zelf. maar persoonlijk zou ik indien het gaat om een huwelijksreis afsluiten in de maladiven.

groetjes,

marijke
02-08-2008



sabien
26-7-2008
 Meld misbruik29-8-2007 7:24:20

hallo, wij zijn net anderhalve week terug van Sri Lanka. Wij deden er een privé rondreis met een wagen met gids/driver en daarna nog enkele dagen verlenging aan het strand. Ik vind het een absolute aanrader, zeer mooi land met super vriendelijke mensen; van de politieke situatie hebben wij niks gemerkt. Ook leuk meegenomen is, dat alles er werkelijk spotgoedkoop is. Tip : verblijf wel steeds in minimum 4 of 5 sterren hotels. Voor een huwelijksreis zou ik ook eerder een verlenging op de Malediven aanraden wegens de super idyllische stranden. Wij zijn geweest met Sri Tours, een aanrader aangezien je heel de reis kunt aanpassen aan je eigen wensen.

groetjes Sabien
26/07/08


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums