Nu Online
Momenteel zijn er 36 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zaterdag regen?

  28-8-2007 9:38:47
pfffff, heb net op vrtnieuws.net gekeken en nu geven ze toch wel regen voor zaterdag zeker?
Kan dat weer van vrijdag nu ni 1 dagske langer duren? ;-)

groetjes,
mieke (4 dagen!!!)

mieke
1-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 719


nathalie
1-9-2007
 Meld misbruik28-8-2007 10:08:33

hey mieke,

Ik trouw ook zaterdag, en heb net op hln.be gekeken en daar voorspellen ze 20°, bewolkt en 19% kans op regen. Dus blijven hopen dat het nog meevalt. En moest het regenen, je weet wat ze zeggen he?
"Regen is zegen"

Nathalie
(ook nog 4 daagjes)



Dany
24-5-2008
 Meld misbruik28-8-2007 12:09:36

Ik zou toch proberen om je niet teveel aan te trekken van het weer... Regen kan zeer plaatselijk zijn... Heb dat bij de trouw van mijn toekomstige schoonzus meegemaakt... Half België regen en zij had regen tegen dat al het volk al goed aan het eten was... Een hele dag stralende zon... Zo zie je maar... Hadden toen ook vreselijk weer voorspeld...



anja
1-9-2007
 Meld misbruik28-8-2007 14:00:36

hallo allemaal,

ik duim heeeeel hard want wij trouwen ook zaterdag
een stralende hemel en 30 graden hoeven voor mij niet maar ik hoop toch ook stiekem op af en toe en straaltje zon...

groetjes!
anja



Elly
1-9-2007
 Meld misbruik29-8-2007 18:34:50

Ik trouw ook zaterdag. Ik zal toch content zijn moest het droogblijven. Is het maar 19 graden dan is het zo als het maar niet te veel regent.



Katrien
8-9-2008
 Meld misbruik30-8-2007 7:13:11

Wij trouwen volgende week zaterdag en hopen uiteraard dat het mooi weer is, maar regen zou wel symbolisch zijn (we hebben elkaar ontmoet in de regen en hij heeft me ten huwelijk gevraagd in de regen). Onthoud maar: als 1 druppel zegt 'ik hou van jou', dan zou het de hele dag regenen.

Kan dit de 'pijn' een beetje verzachten? ;-)



mieke
1-9-2007
 Meld misbruik30-8-2007 9:48:40

mooie uitspraken over de regen. Straks ga ik het nog spijtig vinden als het niét zou regenen ;-)
groetjes!
mieke


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...