Nu Online
Momenteel zijn er 187 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wie trouwt ook op 28/06/08

27-8-2007 21:40:38
dag aanstaande bruidjes, wie van julie trouwt ook op 28juni en wat hebben jullie al van voorbereidingen gedaan?
Wie weet ook goedkoop vervoer want is niet meer te betalen hier aan zee.
En wie heeft er ervaringen met boldershof in oostkamp
veel groetjes vanessa

vanessa
3-12-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 277

Joke
27-6-2008
 Meld misbruik28-8-2007 7:46:40

Beste Vanessa

Wij trouwen -na enig puzzelwerk- een dagje eerder. Het enige wat vastligt is de zaal (Hof Ter Mude / Knokke-Heist). Zelf ben ik al naar een receptie geweest in 't Boldershof, dat was in orde. I.v.m. het vervoer; daar heb ik geen weet van!
Suc6 met de voorbereidingen!
groetjes,

Joke
27/08/2008

Joke
27-6-2008
 Meld misbruik28-8-2007 7:50:38

Vanessa

Foei, heb een foutje gemaakt onderaan m'n naam... Het moet dus wel zijn 27/06/2008.

Joke

Tina
28-6-2008
 Meld misbruik28-8-2007 16:44:06

Hallo!

Wij trouwen ook op 28/6/2008!!!! Wij hebben het gemeentehuis en de kerk al vast gelegd en ook de feestlocatie. Verder heb ik me vooral al bezig gehouden met eens na te kijken wanneer er opendeurdagen zijn in bruidswinkels en wanneer de huwelijksbeurs is.
Wat vervoer betreft hebben wij niets gehuurd. Onze overburen hebben een old-timer dn we mogen die gebruiken dus dat was wel een meevaller.
Met de zaal kan ik niet helpen, ik ben niet van die regio.
Nog heel veel plan-plezier!

Groetjes,
Tina

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...