Nu Online
Momenteel zijn er 37 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

8 september 2007

  27-8-2007 17:23:19
hoi,
wie trouwt er nog op 8 september? hoe staat het bij jullie? Alles klaar van de voorbereidingen? Al zenuwen aant krijgen?
succes
groetjes
Edith

Edith
8-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 837


Astrid
8-9-2007
 Meld misbruik27-8-2007 19:59:40

Dag Edith,

wij trouwen ook op 8 september! De laatste voorbereidingen worden getroffen maar het grootste deel is in orde. De zenuwen zijn er nog niet echt, maar het gekriebel des te meer! Vanaf nu wordt het spannend afwachten of het weer een beetje zal meezitten he. Hebben jullie nog veel werk?

groetjes,
Astrid
08.09.2007



Tess
8-9-2007
 Meld misbruik28-8-2007 8:34:00

hey

ik trouw ook op 8 september. soms ben ik s nachts wel plots wakker en begin ik te denken is dat inorde dat. maar ik weet dat niet of alles inorde is het kan zijn dat je iets helemaal vergeten bent. Maar t zal wel goe komen nu ben ik bezig met het nieten van misboekjes snoepjes maken voor de kindjes en versiereing kopen voor de kerk. dat zal het zowat zijn
greetz
tess



Katleen
8-9-2007
 Meld misbruik28-8-2007 8:53:38

Hoi hoi wij trouwen ook op 8 september. Zo goed als alles is in orde. Wij zijn nu bezig met het afwerken van de misboekjes en de menu's. Zaterdag ga ik voor de laatste maal voor mijn kleed en om de laatste details te bespreken voor de kerk. En, denk ik toch, voor de rest is alles in orde. Zenuwachtig ben ik nog niet maar toch wel zo wat kriebels en verschrikkelijk aan het aftellen. Laat ons allen maar hopen dat het weer zal meevallen. Heb zonet op het nieuws gehoord dat het een mooie nazomer zal worden (laat ons dan maar hopen dat 8 september ook in die nazomer valt :-))). Hoe gaat het met jullie voorbereidingen? Groetjes en nog veel plezier de laatste 11 dagen.



tamara
15-9-2007
 Meld misbruik28-8-2007 17:55:26

Wij wilden heel graag op de 8ste trouwen, maar vonden geen zaal die vrij was, dus hebben we het een weekje moeten opschuiven.

Maar in ons geval is het niet erg want we hebben nog wat werk voor de boeg! Zullen nog spannende dagen worden!



Kathleen
8-9-2007
 Meld misbruik28-8-2007 20:51:54

Wij trouwen ook op 8 september! Bij mij begint het ook te kriebelen, maar echte zenuwen heb ik nog niet... Ik ben vandaag bij de pastoor geweest en nu kan ik beginnen aan de misboekjes, dan nog wat versiering kopen voor in de kerk en auto's en dan ben ik rond... Denk ik toch... Ik begin s'nachts ook wel wakker te worden of ik wel aan alles gedacht heb... Ik kijk er in ieder geval naar uit!

Groetjes,
Kathleen



Katrien
8-9-2008
 Meld misbruik29-8-2007 7:20:39

Hier nog een bruidje dat op de 8e trouwt.

De voorbereidingen kabbelen rustig voort, maar de zenuwen zitten er helaas ook diep in...

Nochtans valt hetgene dat we moeten doen, best wel mee. De bedankjes voor de getuigen en ouders moeten nog afgewerkt worden, het gastenboek moet nog voorzien worden van een foto en de CD voor onze plechtigheid moet gemaakt worden. En dan gaat het nog vooral om praktische organisatie: wie doet wat wanneer.
Zaterdag is het proef-maquillage, dus dat wordt ook nog 'spannend'.

Maandag zijn we met de bruidskindjes en mijn zus naar de zoo geweest, als kennismaking. Dat was wel tof en op die manier heb ik m'n gedachten even kunnen verzetten.

Veel voorbereidingsplezier nog aan iedereen!



Selma
8-9-2007
 Meld misbruik30-8-2007 19:08:29

Wij trouwen ook de 8ste.

Ik begin wat zenuwachtig te worden. Vannacht werd ik wakker en begon over alles te denken. Gek werd ik ervan. Heb dus van 3 tot 6 wakker gelegen!

Ik hoop niet dat dit vanaf nu iedere dag zo is! Hihi... Dan ben ik super moe die dag.

Ik weet dat alles goed geregeld is. De puntjes nog op de i, zoals afspraken nabellen, jurk afpassen, pak ophalen en bedankjes afmaken. Maar dat komt helemaal goed!!

En de voorspellingen zijn perfect! Beetje wolken en 20 graden!!

Groetjes en een hele fijne dag gewenst!!




Katrien
8-9-2008
 Meld misbruik3-9-2007 8:26:11

En, hoe is het met jullie?
Nog 5 dagen te gaan, het kort serieus af!

Dit weekend zijn we bij mijn ouders geweest en dat deed wel goed. Even genoeg mensen om me heen om m'n zinnen te verzetten. 't Is wel grappig, iedereen loopt op z'n tenen 'rond' me heen, om me zeker niet van stuur te maken :-D

Het materiaal is zo goed als klaar en voor de rest moeten we vooral de laatste zaken voor onze reis nog in orde brengen (lees: wassen en strijken ;-)

Hoe staat het bij jullie?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...