Nu Online
Momenteel zijn er 151 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis

  27-8-2007 15:49:37
Wij trouwen op 14 juni 2008.Zouden graag in de maand augustus op huwelijksreis vertrekken.Onze voorkeur gaat naar Rhodos , heeft iemand daar al ervaring mee? inverband met hotel , omgeving.
Alvast bedankt!

kimberly
14-6-2008
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 362


Sylvie

 Meld misbruik27-8-2007 16:04:57

Heykes,

Wij zijn een paar jaar geleden naar Rhodos geweest, gezellig eilandje, tof om te vertoeven, rhodos-stad is beslist de moeite waard om eens naartoe te gaan. Het heeft zowel een nieuwe als een oude stad, met heel veel winkeltjes, bars en knusse restaurantjes.
De beste manier om Rhodos te verkennen is met de scooter of met een huurauto. Je ziet veel meer dan als je op excursie gaat met de bus en je kan de typische dorpjes gaan bezoeken met de hele gastvrije bevolking.
Qua temperatuur is het zeker goed te doen, want je hebt altijd een fris zeebriesje (als er natuurlijk geen hittegolf is hé, maar ja, da weet je nooit hé).



Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik27-8-2007 16:25:52

Hey Kimberly

Rhodos is een prachtig eiland, wij wouden er ook op huwelijksreis gaan, maar omdat we er al geweest zijn is het Corfu geworden.

Ik kan je wel aanraden om aan de oostkant van het eiland te blijven, de westkant is echt super toeristisch, wij hebben toen een scooter gehuurd en wij zijn aan de kant van Ixia direct trug doorgereden !!

De kant van de haven en Kalithea is het mooiste.

Het hotel dat ik je kan aanbevelen is het Kalithea Mare Palace , dit is gelegen op een klif, panormaisch uitzicht op de zee, prachtig.
Hier hun website http://www.kalitheamare.gr

Als je wat foto's wil van onze vakantie mag je me altijd mailen.

Groetjes en veel plezier

Sarah
15*09*07
vandamsarah@hotmail.com



Sofie
23-5-2008
 Meld misbruik27-8-2007 21:41:27

Hallo Kimberly,

Mijn vriend en ik zijn in juni naar Rhodos geweest en ik moet zeggen, het was onze mooiste vakantie tot nog toe!! Het was super! We verbleven in hotel Kalithea Horizon Royal 4*, een nieuw hotel (van april '07) naast het eerder genoemde Royal Maré. Het is een A.I. - formule waar écht àlles in zit. Maar wat onze vakantie echt zo mooi maakte waren de zeer gastvrije en vriendelijke mensen die er werkten, zowel van schoonmaakpersoneel, opdiensters tot ... ja, zelfs de general manager! Op de site zover.nl gaf ik het hotel een score, waarop hij me persoonlijk terugmailde om me te bedanken. Sindsdien mailen we elkaar nog steeds bijna wekelijks... Dat heb ik nooit eerder meegemaakt.

Maar ook het eiland Rhodos is zo mooi! Vooreerst heb je het stadje (oud Rhodos en nieuw Rhodos) dat je zeker moet gaan bezoeken, daarnaast is Lindos een waar pareltje (daar vind je de echte oudheid terug). Maar met een scooter bereik je ook echt onbekende en mooie plekjes... Kalithea is bovendien ook prachtig om te gaan diepzeeduiken...
Echt voor elk wat wils! Maar het hotel kan ik je zeker aanbevelen. Als je meer info of foto's wil, zeker laten weten!

Veel plezier met de verdere voorbereidingen!

Groetjes
Sofie
23/05/2008



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums