Nu Online
Momenteel zijn er 232 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ik raak er niet uit: videograaf of niet??

27-8-2007 15:45:10
Hallo,
Ik kan niet beslissen of we naast een fotograaf ook een videograaf zouden nemen voor de trouw... mijn vriend vindt dat allemaal niet zo nodig, maar je trouwt toch maar 1 keer?... wat denken jullie daarover?
Diegene die zo iemand nemen, wat is de prijs en kunnen jullie me eventueel iemand aanbevelen?

Groetjes,
Ann B
08/08/2008

Ann
8-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 263

Jasmijn
3-6-2006
 Meld misbruik27-8-2007 16:05:00

Ik zou het ZEKER en vast WEL doen. Wij wilden het in het begin ook niet doen omdat we er geen geld meer voor hadden, maar we zijn nu zooooooo blij dat we het toch hebben gedaan. Wij hebben het laten filmen door iemand die het voor zijn hobyy doet en hebben 250 euro betaald van 'smorgens vroeg tot 2 u 's nachts. 2 weken na ons huwelijk kregen we 2 DVD's met 20 minuten gemonteerde film op; echt de moeite.

Doen zou ik dus zeggen!

Gegevens van onze cameraman:
Werner: 0498/281142

groetjes en veel succes,

Jasmijn

Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik27-8-2007 16:23:10

Hey,

Wij hadden natuurlijk het geluk dat een vriendin van mij mooi kan filmen en monteren en ze deed dat gratis voor ons; bij wijze van huwelijkscadeau. Maar ik moet zeggen: het is een prachtige herinnering! Ik word er telkens helemaal vrolijk van als ik naar de film kijk. Wij hebben ook een prachtig album, maar een film heeft net dat ietsje meer.

Groetjes,
Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl

Marjan
2-6-2007
 Meld misbruik27-8-2007 16:25:29

Wij hebben een tante gevraagd of die wilde filmen met de camera van mijn ouders. Zij had dat met het huwelijk van mijn zus ook gedaan. Wij zijn met hen eens goed gaan eten, dus met 100 euro kwamen wij toe.
Bij een film voel je veel beter de emoties, gevoelens, het plezier, ... dat de mensen hebben.

Ik zou het zeker aanraden!

Angie
14-7-2009
 Meld misbruik27-8-2007 16:37:22

Hey,

Als je iemand in de familie of de vriendenkring hebt die een camera heeft zou ik zeker en vast aan hen vragen om wat te filmen. Het komt je niet alleen veel goedkoper uit maar je film zit ook veel spontaner in elkaar. Op ons huwelijk hebben mijn moeder en stiefvader afwisselend gefilmd en we hebben daar al veel plezier aan beleefd. We hebben onze film ook al vergeleken met die van andere (bevriende) koppels die een videograaf hadden en hun film ziet er inderdaad wel heel professioneel en zo uit maar ik zou toch voor geen goud het stukje hebben willen missen waar mijn zoontje mijn babbelzieke oma het zwijgen oplegd in de kerk, het stukje waarop de rokers allemaal hallo zeggen tegen de camera of het stukje waarop mijn man zijn grootvader een buikdanseres nadoet. Dat zijn allemaal dingen die gebeurd zijn op de achtergrond van onzen trouw en die wij de dag zelf dus gemist hebben en ik vrees dat een videograaf daar minder oog voor zal hebben of het er zelfs gewoon zou uitknippen bij de montage. Mijn familie heeft me een herinnering bezorgd aan de mooiste dag van ons leven maar ook een samenvatting van wat ik de dag zelf spijtig genoeg gemist heb. Want ja je kan nu eenmaal niet overal tegelijk zijn he. Ieder doet natuurlijk wat hij zelf wil en meningen verschillen maar persoonlijk vind ik een videograaf een overbodige luxe (nu ja in alle eerlijkheid weggesmeten geld ;-) ) Maar zoals ik al zei, ieder moet het zelf maar weten.

Groetjes,

Angie
reeds 44 dagen gehuwd

Sofie
3-5-2008
 Meld misbruik27-8-2007 16:44:13

Jasmijn, ik heb een vraagje voor jou: van waar is "Werner" afkomstig? Heeft er nog iemand zulke tips? (Bij gebrek aan videocamera in de familie). Groetjes,
Sofie 3/5/2008

Selma
8-9-2007
 Meld misbruik27-8-2007 16:53:18

Wij wilden het eerst ook niet doen, maar begonnen te twijfelen. Nu doen we het wel en ben daar wel blij om. Het kost wel iets, maar we hebben zijn werk gezien en dat ziet er super uit!

Groetjes

Jasmijn
3-6-2006
 Meld misbruik27-8-2007 17:02:12

Onze cameraman komt van Zandhoven, Zoersel geloof ik

groetjes,

Ann
8-8-2008
 Meld misbruik27-8-2007 17:55:18

Bedankt voor alle reacties, dit helpt echt heel veel !!!
Mercikes !
Ann B.

Liesbeth
5-7-2008
 Meld misbruik27-8-2007 23:00:56

Hey

Wij hebben besloten om een videograaf te nemen. Wij hebben iemand gevonden die met 2 verschillende camera's komt. Vanaf 's morgens gaat er iemand naar mij en iemand naar mijn vriend. Zo wordt er een hele dag gefilmd tot 's avonds 01.00 . Dan worden er 3 dvd's gemaakt die wij dan ook krijgen.
Dit kost in totaal 1250 euro. Maar wij denken dat je sneller terug naar een dvd gaat kijken dan naar een fotoboek.
Wij gaan wel vragen aan iemand van de familie en vrienden om foto's te nemen. Zij hebben dit bij de zus van mijn vriend ook gedaan en dit waren ook heel mooie foto's. Zo heb je toch beide, maar moet je ze niet allebei zo duur te betalen.
Liesbeth

Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik28-8-2007 8:47:19

Hey Ann

Ik zou ook zeker een videograaf nemen.
De onze vraagt 250 €, hij heeft nu 5 trouwen gefilmdn hij is gisteren langsgeweest en is echt dik in orde.
Wij hebben een vb film gezien en was allemaal goe.

Indien je meer gegevens wenst kan je me altijd mailen : vandamsarah@hotmail.com

Wij zijn van het Waasland / Oost-Vlaanderen

Groetjes

sarah
15*09*07

Inge
5-7-2008
 Meld misbruik28-8-2007 15:22:51

Hoi Ann,

Wij hebben ook een videograaf geboekt. Thierry uit Zoersel. Hij vraagt 375 euro, komt van 's morgens tot 2u 's nachts en je krijgt 3 dvd's van ongeveer 1u15min gemonteerd op muziek. We zijn bij hem gaan kijken naar dvd's van andere huwelijken en het was echt geweldig. Ik zou het zeker doen, want ik denk dat een video je sneller terugbrengt naar het moment dan een foto. En je kan zien wat er achter je gebeurde, wie er allemaal was die je niet zag,...

Groetjes,

Inge
05/07/08

Ann
8-8-2008
 Meld misbruik28-8-2007 16:27:58

Jasmijn, kan je op ann_boone@hotmail.com eventueel het emailadres van Werner (jullie videograaf) doorgeven, want hij reageert niet echt op mijn bericht op zijn antwoordapparaat.
Dank je !
Groetjes
Ann B.

Els
22-9-2007
 Meld misbruik29-8-2007 16:02:26

Wij hebben Videography uit St. Niklaas geboekt. Andreas komt 24u filmen, je krijgt 5 DVD's met ongeveer 2u gemonteerde film + een videoclip. Hij vraagt €1050 en je kan vrijblijvend bij hem naar een paar DVD's gaan kijken.

Els
22/09/07

Inge
5-7-2008
 Meld misbruik9-9-2007 11:14:23

Hoi,

Ik heb hieronder blijkbaar een fout gemaakt...
Het is niet Thierry uit Zoersel, maar Freddy uit Zoersel (video) en Thierry uit Landen (foto)

Groetjes,

Inge
05/07/2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...