Nu Online
Momenteel zijn er 209 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

NOg dames voor de lente/zomer van 2009

27-8-2007 15:13:46
Hoi

wij hebben onze trouwdatum vastgelegd voor de juni 2009. Nu vroeg ik me af of er nog dames zijn voor die periode? Welke dingen zijn jullie al aan t voorbereiden, hoever staan jullie? Of doen jullie nog niets en wachten jullie een beetje af??

groetjes
en veel plezier met de al dan niet al lopende voorbereidingen!

Leen
26-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 248

Karen
13-9-2008
 Meld misbruik27-8-2007 16:00:33

hoi,
onze trouw is gepland voor mei 2009. Wij gaan in de loop van de maand september zalen beginnen afschuimen en hopelijk snel eentje naar onze zin tegenkomen...verder denk ik dat het nog wat vroeg is voor de rest, niet?

groetjes
karen

evelien
20-6-2009
 Meld misbruik27-8-2007 16:33:52

hallo, wij trouwen op 04/07/09. wij hebben sinds vorige week onze zaal. voor de rest nog niks, gewoon wat aan het rondneuzen.
grtjs en veel plezier
evelien v.

L
26-6-2009
 Meld misbruik27-8-2007 17:06:05

wijzelf hebben ook al een paar zalen bekijken, gewoon prijzen gevraagd en vergeleken, we hopen er deze week of volgende week een paar te bezien en te beslissen...
Ook fotograag ben ik aan t neuzen en ook al mijn kleed, want dat laat ik maken, dus duurt wat langer he

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...