Terug naar overzicht
Hey,ik volg een paar keer per jaar een kuur met Omnivit Vita Haar. Die pillen moet je drie maand nemen. Mijn ervaring is dat je haar er sterker van wordt en dat je minder haar verliest, maar niet dat het sneller groeit. Ik vermoed dat er niet echt iets bestaat dat daarvoor kan zorgen.Bovendien moet je ook opletten, want haar dat je niet regelmatig laat aftoppen, splitst en da's ook niet mooi op je huwelijksdag...Groetjes,Lieve
Hallo,Op 8 maand tijd kan je haar echt nog veel groeien, hoor. Vanals je haar in een staartje kan, is het lang genoeg om te kunnen opsteken. Naar mijn weten speelt de temperatuur in op de groei van je haar. Zo groeit het meer in de zomer dan in de winter. Misschien moet je maar een reisje naar de middellandse zee boeken? Of veel in de sauna gaan? Meer praktische voorstellen heb ik echt niet... Groeten,Lobke.
awel een paar eites af en toe op u haar doen dat helpt, al zelf gedaan ;)
ik heb ooit vroeger in de boekjes van 3suisses gezien dat daar een product in stond dat je haar 2 keer zo snel deed groeien, maar betwijfel het als het wel zo gezond is voor je haren en hoofdhuid.groetjesheidi
Heb mij ooit laten wijsmaken dat je haar sneller groeit als je je hoofd naar beneden houdt en zo je haar kamt.maar het zal wel een fabeltje geweest zijn.Mijn schoonzus haar haar was ook niet overal lang genoeg om op te steken, ze hebben het met een haarstukje opgelost, geen kat die het zag en elke kapster die zichzelf een beetje een kapster kan noemen kan hier weg mee!Wendywww.wendy-jonathan.be
hé hé ik heb net hetzelfde probleem, ik neem dit moment biergistpilletjes in die kan je in elke Di en kruidvatwinkel vinden, naar t schijnt bevordert dit enorm de haargroei normaal groeit je haar 1/1,5 cm per maand en met dit middel zou dit dan 7cm zijn per maand...Maar ik weet nu niet of het inderdaad zo is, want ik ben t momenteel zelf nog aan t testen...LiefsRiete
Ik heb ook op dit forum de biergisttip opgepikt en ben dit aan het proberen. Mijn trouw is half oktober dus elke centimeter telt. Of het echt 7 cm is, lijkt me onwaarschijnlijk maar al win ik er maar 1 of 2 cm, het is welkom