Terug naar overzicht
Wij zijn net als jullie ook volop bezig met ons huisje... Vind het wel een geweldig idee wat je hebt om een kaarshoudertje te maken met stenen... Is iets enorm origineel... Praktische kant kan ik je spijtig genoeg niet mee helpen...Nog veel succes met de voorbereiding van jullie dag en natuurlijk ook met de opbouw van jullie woonst...
Hallo,Bestaan er geen bakstenen met gaten in...mss kun je die gaten opvullen met iets, waardoor een theelichtje er in past... is maar een ideetje. GroetenEvie
Hey Ellen,Van waar ben je juist? Als je wil, kan'k je wel aan zo'n boor helpen hoor.Mijn pa werkt namelijk in de bouw en heeft boren met alle soorten diameters.Groetjes,Sylvie
Zo een boor zou gemakkelijk zijn, als die niet te hard davert, dat heel mijn steen in stukken barst ;-) Wij wonen tussen Tienen en Sint-Truiden.Onze stenen hebben inderdaad drie kleine gaten van 1 cm diameter,in het midden. Alvast bedankt voor jullie reactie! Ellen
Hoi Ellen,Wij zijn ook volop aan het bouwen en trouwen volgend jaar 5 juli. Ik was ook van plan om bouwen als thema te gebruiken. eb je toevallig teksten of liedjes rond bouwen? En hoe verwerkten jullie het thema anders nog? Tips zijn heel erg welkom. Alvast bedankt! coxinge@netscape.netVoor de gaten in je steen, ik denk dat je inderdaad het best te werk gaat met zo'n klokboor, die heb je in verschillende diameters, maar zijn wel erg duur. Ergens eentje lenen is dus waarschijnlijk de beste oplossing. Veel succes.Groetjes,Inge.
Wij zouden ook graag rond het thema bouwen werken voor onze trouw.Ideetjes en tips altijd welkom op buysens_els@hotmail.comMercikes
Je kan dan aan die baksteen een lintje hangen met een kaartje, de trouwdatum enz en dan de tekst "we vonden het STEEN-goed dat je er was, dankuwel" of "KEI-tof dat je er was op onze mooiste dag" of iets dergelijks... Je kan de baksteen ook in een mooie decoratieve kleur spuiten, of twee gaatjes voor twee kaarsjes boren.