Nu Online
Momenteel zijn er 290 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankjes Thema bouw

27-8-2007 11:28:36
Hoi! wij trouwen binnen een maand en ik geraak er maar niet uit wat ik als bedankje kan geven. Ons thema is zo een beetje onze bouw, want we zijn momenteel druk aan het bouwen. Wij hebben een berg bakstenen liggen van de afbraak van ons oud huisje, en ik dacht daar iets mee te doen. Mijn idee was om een gat in de steen te maken zodat je er een theelichtje kon inzetten, maar dat is juist het probleem. Wij hebben zo geen boor met die diameter. Heeft iemand misschien een ander idee...iets met steen en theelichtjes?

ellen

Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 727

Dany
24-5-2008
 Meld misbruik27-8-2007 11:46:42

Wij zijn net als jullie ook volop bezig met ons huisje... Vind het wel een geweldig idee wat je hebt om een kaarshoudertje te maken met stenen... Is iets enorm origineel... Praktische kant kan ik je spijtig genoeg niet mee helpen...

Nog veel succes met de voorbereiding van jullie dag en natuurlijk ook met de opbouw van jullie woonst...

Evie
28-6-2008
 Meld misbruik27-8-2007 11:51:37

Hallo,

Bestaan er geen bakstenen met gaten in...mss kun je die gaten opvullen met iets, waardoor een theelichtje er in past... is maar een ideetje.

Groeten

Evie

Sylvie

Meld misbruik27-8-2007 12:11:21

Hey Ellen,

Van waar ben je juist? Als je wil, kan
'k je wel aan zo'n boor helpen hoor.
Mijn pa werkt namelijk in de bouw en heeft boren met alle soorten diameters.

Groetjes,

Sylvie

Sylvie

Meld misbruik27-8-2007 12:11:50

Hey Ellen,

Groetjes,

Sylvie

Sylvie

Meld misbruik27-8-2007 12:12:02

Hey Ellen,

Groetjes,

Sylvie

ellen

Meld misbruik27-8-2007 13:01:54

Zo een boor zou gemakkelijk zijn, als die niet te hard davert, dat heel mijn steen in stukken barst ;-) Wij wonen tussen Tienen en Sint-Truiden.
Onze stenen hebben inderdaad drie kleine gaten van 1 cm diameter,in het midden. Alvast bedankt voor jullie reactie! Ellen

Inge
5-7-2008
 Meld misbruik27-8-2007 13:59:55

Hoi Ellen,

Wij zijn ook volop aan het bouwen en trouwen volgend jaar 5 juli. Ik was ook van plan om bouwen als thema te gebruiken. eb je toevallig teksten of liedjes rond bouwen? En hoe verwerkten jullie het thema anders nog? Tips zijn heel erg welkom. Alvast bedankt! coxinge@netscape.net
Voor de gaten in je steen, ik denk dat je inderdaad het best te werk gaat met zo'n klokboor, die heb je in verschillende diameters, maar zijn wel erg duur. Ergens eentje lenen is dus waarschijnlijk de beste oplossing. Veel succes.
Groetjes,

Inge.

els

Meld misbruik27-8-2007 21:14:16

Wij zouden ook graag rond het thema bouwen werken voor onze trouw.

Ideetjes en tips altijd welkom op buysens_els@hotmail.com

Mercikes

sara
28-6-2008
 Meld misbruik16-10-2007 14:18:08

Je kan dan aan die baksteen een lintje hangen met een kaartje, de trouwdatum enz en dan de tekst "we vonden het STEEN-goed dat je er was, dankuwel" of "KEI-tof dat je er was op onze mooiste dag" of iets dergelijks... Je kan de baksteen ook in een mooie decoratieve kleur spuiten, of twee gaatjes voor twee kaarsjes boren.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...