Nu Online
Momenteel zijn er 42 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verslagje

  26-8-2007 23:37:25
Hallo allemaal,

Onze trouw is intussen 2 weken geleden en we zijn net terug van huwelijksreis.
Onze dag was ronduit zalig. Na al het slechte weer, hebben wij een stalende en warme dag gehad.
Wat was is blij toen ik eindelijk mijn kleed mocht aandoen. Ik zag van boven door het raam de suite toekomen. En toen was eindelijk mijn ventje daar. Iedereen stond al buiten om het moment aan de deur mee te maken. Dat was wel even moeilijk, de traantjes vloeiden. Hij zag er schitterend uit en vond dat van mij ook.
De familie was ook leuk verrast, want iedereen dacht dat we met limo's gingen, maar het was dus onze old timerbus die er was. (welke ik trouwens kan aanraden, zeer goede service bij Lauwers)
Na een glaasje thuis gingen we richting gemeentehuis. Daar stond ons al een hele bende op te wachten. Het was leuk om daar zo aan te komen. In het gemeentehuis verliep alles goed en wat losser. Dat was plezant, geen te stijf gedoe daar.
Daarna namen we nog foto's in de tuin achter het gemeentehuis met de hele familie. Maar het was al snel tijd om naar de kerk te gaan.
Wat een spannend moment, met mijn papa op de rode loper. Onze bruidskindjes voor ons: 2 die een karretje trokken met 2 bruidsberen met onze ringen in en ook onze bruidssuikers zaten er in, de andere 2 strooiden rozenblaadjes.
Onze mis was een heel speciaal moment vonden we en we kregen ook alleen maar goeie reacties hierop; dat ze zo persoonlijk en niet zoals een gewone "saaie" trouwmis was.
Toen we buitenkwamen was er een aangename verrassing. Bijna alle kindjes van mijn klas (ik sta ik de peuterklas) stonden buiten aan de kerk met een witte roos. Die zijn ze 1 voor 1 komen afgeven. En toen we naar onze bus stapten, hadden ze allemaal een zakje rijst om naar ons te gooien.(De rest gooide natuurlijk ook overlvoedig, mijn kleed zat vol)Het deed mij veel plezier om daar zoveel van mijn kindjes te zien.
Daarna was het tijd voor de fotoshoot. Eerst op een kasteeldomein en daarna op een boot. Echt zeer leuk, maar de tijd vliegt daar!!
Daardoor waren ook wat te laat op onze receptie. In de zaal was ook alles prima, zeer lekker eten, alles was perfect in orde, attent voor alles. Ook echt een aanrader (De Koetse in Kluisbergen)
Voor onze openingsdans had ik wel wat zenuwen omdat het van de avond ervoor geleden was dat we hem nog gedanst hadden, maar alles verliep perfect.
Het leuke moment daar was dat we begonnen als een gewone slow, en toen ons speciaal stuk begon, hoorde je in de zaal zo de verbazing. Hier ook veel goeie reacties op gekregen. En daarna kon het feest losbarsten. De dansvloer was geen enkel moment leeg, integendeel, op sommige momenten had ik bijna geen plaats meer met mijn kleed om te dansen.
Rond 5 uur zijn we ons gerief beginnen verzamelen en zijn we naar huis getrokken.
Daar was buiten alles versierd, maar het was mooi en vooral leuk (geen erge dingen).
En zo zat onze mooie dag erop. We hebben er enorm van genoten, maar met spijt in het hart hangt mijn kleed nu boven aan de kast.
Ik zou aan jullie allemaal zeggen, geniet van elke seconde op jullie dag, het is echt iets speciaal!!

Foto's van onze dag kan je vinden op www.fotomoment.be/helgaenmatthias

Groetjes,
Helga

Helga
11-8-2007
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1228


Helga
11-8-2007
 Meld misbruik26-8-2007 23:43:43

O ja, iemand op het forum vroeg een verslagje van onze reis (weet niet meer wie).
wij gingen naar de Dominicaanse Republiek naar Iberostar Hacienda Dominicus.
Het was daar fantastisch. Je waant je daar in het paradijs.
Lekker eten en drinken in overvloed, prachtige kamers elke dag versierd met speciaal gevouwen handdoeken en verse bloemen, een zeer groot zwembad. Ook aan het strand is het leuk (daar heb je soms een beetje verkoeling van een zeewindje, was wel nodig)
De mensen daar in het hotel zijn zeer vriendelijk.
Wij hebben 2 uitstappen gedaan: Saona special, echt de moeite (natuurlijk zwembad midden in de zee, een grote zandbank waar je nauwelijks in water staat midden in de zee, verblijf op Saona met gratis massage en kreeft, vaart op de Shavonrivier)
We zijn ook nog gaan zwemmen met dolfijnen. Dat is wel duur voor de tijd dat je er maar bij mag (125 doller per persoon voor een half uur), maar wij vonden het wel een geweldige ervaring.
Veel plezier op jullie reis!

Groetjes,
Helga



Mieke
6-10-2007
 Meld misbruik27-8-2007 9:21:33

Bedankt Helga voor het berichtje. Wij vertrekken op 9 oktober naar Dominicaanse republiek Iberostar Hacienda Dominicus. Na dit positieve nieuws kijk ik er nog meer naar uit.

Groetjes Mieke
06-10-2007



marc

 Meld misbruik27-8-2007 9:58:31

Prachtige foto's Helga!
Zo te lezen hadden jullie een fantastische dag.
1 vraagje: Hoe regel je dat allemaal met de bus? Ik bedoel...ik veronderstel dat de ganse suite mee in de bus zat. Zijn zij dan ook mee op fotolokatie gegaan? Hoe gingen zij 's avonds naar huis?...
Wij dachten eerst ook aan een bus, maar het leek ons moeilijk te organiseren omdat wij tussen stadhuis en kerk onze foto's gaan nemen.



Helga
11-8-2007
 Meld misbruik27-8-2007 17:04:55

Ja, de suite ging gans de dag mee bij ons. Omdat het grootste deel van de foto's op dat kasteeldomein was, kon de suite vrij rondlopen en wij hadden daar ook wat drinken voorzien.

Groetjes,
Helga



Leentje
9-5-2009
 Meld misbruik28-8-2007 11:16:32

Ik heb net je trouwfoto's bekeken en verslagje gelezen Helga, ronduit prachtig! Een stralende bruid (en bruidegom)! Blijkbaar zijn we van dezelfde gemeente want ik herkende ons gemeentehuis en de schepen. Leuk te horen dat het op ons gemeentehuis geen stijf gedoe is om te trouwen. Wij beginnen zo stilletjes aan ook met de voorbereidingen van ons huwelijk. Hoever op voorhand zijn jullie begonnen met de voorbereidingen?

Groetjes
Leentje



Helga
11-8-2007
 Meld misbruik28-8-2007 14:27:55

Dag Leentje,

Wij zijn vorig jaar in september begonnen met alles. Het is wel een zeer druk jaar geweest. Vanaf het voorjaar gingen bijna alle weekends aan onze trouw op. Maar het was de moeite waard, want we hebben een prachtige dag gehad.
Vanwaar ben je juist in Gavere? En wanneer trouwen jullie?

Groetjes,
Helga



Sofie
16-8-2008
 Meld misbruik28-8-2007 15:13:59

Dag Helga,

eerst en vooral, dikke proficiat met jullie huwelijk!

Wat heeft dat old timerbusje van Lauwers ongeveer gekost? Was dat met een chauffeur bij? Wij denken ook aan een busje voor de suite.

Groetjes,
Sofie
16-08-08



Helga
11-8-2007
 Meld misbruik28-8-2007 16:43:44

Dag Sofie,

De bus heeft ons €870 gekost. Dat was met chaffeur, bloemenversiering (die je nadien meekrijgt) en namen voorop op de bus. En voor die prijs hadden wij hem 7 uren ter beschikking. Heel goeie chauffeur, wou alles proberen wat we voorstelden (kleine straatjes e.d.)

Groetjes,
Helga



els

 Meld misbruik29-8-2007 12:10:48




Leentje
9-5-2009
 Meld misbruik29-8-2007 14:36:42

Hey Helga,
we zijn eigenlijk nog maar begonnen aan stap 1 van de voorbereidingen: de datum. We twijfelen of het september 2008 wordt of lente/zomer 2009 aangezien we nog met een ander project beginnen, namelijk ons huis opknappen en verhuizen (in Gavere zelf). Momenteel denk ik dat het beter is de trouw een half jaar uit te stellen, zodat we voldoende tijd hebben voor de trouwvoorbereidingen en om ons 'te nestelen'. Ik wil van beide kunnen genieten.
Groetjes,
Leentje



Helga
11-8-2007
 Meld misbruik29-8-2007 14:46:16

Gelijk heb je, wij hebben eerst gezorgd dat de verhuis gedaan was, dat we hier op ons gemak zaten en dan zijn we pas met trouwen begonnen. Zo kon al onze extra tijd daar naartoe gaan. Anders werd het volgens ons wat te veel.
Veel succes alvast.

Helga



Helga
11-8-2007
 Meld misbruik29-8-2007 22:09:00

Els,

Ieder zijn eigen gedacht, alleen zijn wij (en velen met ons) er niet echt mee akkoord. Voor dat geld hebben wij iemand gehad die zich ten volle heeft ingezet. Van 's morgens vroeg 8u tot een heel stuk na de openingsdans, en niets was hem te veel. En niet alleen op de trouwdag zelf, hij heeft ook enkele avonden daarvoor opgeofferd, en na de trouw zullen er alweer een heel aantal uurtjes in kruipen. Ik zou persoonlijk zelfs meer vragen.

Met de foto's zijn we sowieso tevreden, we vinden ze zelf mooi (dat is uiteindelijk het belangrijkste) en we hebben al van veel mensen mogen horen dat de fotograaf super was en dat de foto's zeer mooi geslaagd zijn. Dat er tussen die massale hoeveelheid een aantal mindere zitten (ik heb ze zelf nog niet allemaal bekeken, eerlijk gezegd) kan best, maar wat ons betreft maken de vele prachtige foto's dat alleszins goed. Het minste dat je kan zeggen is dat het uitstekende souvenirs zijn van onze prachtige dag, en daar gaat het om, veel meer dan enkele fototechnische details in enkele foto's.

Toch bedankt voor je mening.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info