Nu Online
Momenteel zijn er 202 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uniek goedkoop vervoer

  26-8-2007 20:17:32
Wij zijn dit jaar getrouwd en het was fantastisch.
prachtige jurk, mooi ventje,... alles erop en eraan...
mijn dag had niet zo mooi geweest zonder mijn unieke wagen !!! een roze buick!!! magnifiek echt waar
zeer goedkoop unieke wagens en uitstekende chauffeurs echte waarheid bij nostalgic-cars in schellebelle die komen over heel het land en buitenland zelfs hoop dat andere koppeltjes een even mooie trouwdag (wagen) hebben als ons...

melissa
3-2-2007
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 850


Kim
7-5-2013
 Meld misbruik26-8-2007 20:59:22

Mag ik dan ook eens heel nieuwsgierig vragen hoeveel zo'n auto dan (ongeveer) kost? Ik ben namelijk ook nog op zoek naar trouwvervoer!



melissa
3-2-2007
 Meld misbruik26-8-2007 23:08:49

hoi Kim,

natuurlijk mag je dit vragen ...
je belt best eens naar ingrid zelf 0497.85.02.34 das vrijblijvend ( die is supervriendelijk) die kan je de beste prijzen geven.

een goede tip vermeld mijn naam ( melissa) en de site (wij trouwen ) en je prijs zal nog beter zijn dan verwacht.

steeds tot uw dienst

melissa...

indien je wilt melissa.jelle@hotmail.Com ik kan je de foto's gerust doormailen



saskia
7-9-2007
 Meld misbruik27-8-2007 10:02:07

hey

ik kan me volledig aansluiten bij melissa!!!
wij hadden hen ook met een oldtimer amerikaanse politiewagen, echt klasse!!!
ook sympathieke chauffeur en een super ontvangst als je een kijkje gaat nemen (ook vrijblijvend), reken er alleen op dat je niet direct weggeraakt want er valt zoveel te zien! de prijs hangt af van de afstand en de uren maar viel inderdaad supergoed mee (heb hier al heel wat andere prijzen gezien)
ze houden ook een opendeurdag op 9 september, meer info vind je op hun site www.nostalgic-cars.be

zeker een aanrader!
sas


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...